פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעניים על האורחים נושא התלונה:
לסרי יעל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב-29/7-2/8/12 התארחנו במלון מגק פלס באילת :
וחווינו אירוח של זלזול באורח ובכספו פשוט אירוח עינוי ולא חופש מצ"ב המכתב שנשלח נושא התלונה:

‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2012

תאריך האירוע:

אזור אילת

אזור:

תיאור הבעיה:
בתאריך 29/7-2/8/12 התארחנו במלון מגק פלאס באילת יש לציין שלפני שנתיים יתארחנו באותו מלון ומאוד נענינו השנה הדברים היו שונים פקדי הקבלה לא עומדים בעומס של הנופשים אנכנו הגענו עם ילדים עיפים מוטשים מהנסיעה הארוכה ועד שאתה מקבל את החדר פשוט הנשמה יוצאת לך בא לך לעזוב הכל ולחזור הבית . אחרי שאתה מקבל את החדר אתה מגלה שהברז מהמבטיה מקולקל בטלויזיה לא מכוונת רק שלג אתה מבקש שיבוא לסדר ואז לוקח להם עוד רבע שעה עד שמגעים לסדר. אתה יורד לקבלה שואל בנימוס איך מגיעים לטיילת פקידי הקבלה לא יודעים לענות לי על כך ואני מוצאת את עצמי עומדת בקבלה ואף אחד מהפקדים לא יודע לענות לי עד שמגיע אורח והוא מסביר לנו אך מגיעים לטיילת פשוט בזיון , בחדר האוכל צריך להמתין עד שאתה גומר כבר לאכול עד שיביאו קנקן של קולה לילדים התשובה של המלצרים עמוס פה. ביום האחרון לאחר ארוחת הבוקר מצאנו כרטיס אשראי של אחד האורחים אנכנו נגשים לקבלה להפקיד את זה בידהם בכדי שיבדקו למי מהאורחים זה שיך וימסרו לא את זה נכון שזה יום שאנשים עוזבים ויש לחץ בקבלה אבל זה לא סיבה לענות לי לכי תחפשי את האיש ביטחון ותתני לו את האבדה אני צריכה ללכת לחפש איש ביטחון זה נשמע עגיוני זה לא שרות . יש לציין שיצאתי מהחופשה במלון בתחושת עלבון וזלזול באורח מקווה שתעשו בדק בית אצלכם בכדי לשפר את השרות אנשים באים לענות לא להרגיש עלבון ובזבוז זמן כמו ביום הראשון

ונכון קיבלנו מכתב ממנכ"ל וכמובן שמחנו חשבנו שהמלון יצא איתנו עוגן וחשבנו שזה מספיק (כמה שאנחנו תמימים ונאיוים)והפיצוי הוא 20% על ההזמנה הבאה כשבנו לממש את ההזמנה גילנו להפתעתינו ששוב סידרו אותנו 20% צילצלנו למס' הטלפון שבמכתב לממש את הפיצוי ושבוע ימים כל יום יחזרו אלינו כל יום יבדקו ויחזרו אלינו במשך שבוע ימים כשסוף סוף חזרו אלינו ההצעה שנתנו לנו יוצאת יותר יקר מהזמנה אצל סוכן פרטי ואין לי אפשרות לממש את ההנחה אצל שום סוכן אלה רק ברשת פתאל שדאגה שהפיצוי יהיה בדיוק במחיר הרגיל עם הנחה שהם עושים לכל אדם באשר הוא ללא מכתב פיצוי ואז כאשר אתה בודק בשוק אתה לא צריך את הפיצוי הזה אתה יכול להזמין מכל סוכן נסיעות ויצאה לך יותר זול מכם זאת אומרת ששוב סידרתם אותנו ושוב שום פיצוי ושום נעליים פשוט צחוק על האנשים ההזמנה דרך פתאל יוצאת יותר יקרה ושוב פתאל מרוויח על חשבון האורח שלו עז אתם תענו לי פעם אחת עם קצת כבוד לרשת שלכם מה עדיף לי לממש פיצוי יקר או להזמין בפרטי דרך סוכן ובטח ובטח לא בפתאל עצוב שכך אתם עובדים על האורחים שלכם
שקר , אחיזת עיניים סוג הנזק :
כספי אולם לכל הנזק שנגרם לי ולמשפחצ פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת מחלקת פניות אורחים שם ותפקיד:
יעל שלוםא
אני מודה על פנייתך לרשת מלונות פתאל.
תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה