פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקיצות יתושים - זיקית - וגו'קים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברצוני לידע אתכם כי בתאריך 4-6-06 עד 7-6-06 התארחנו במלון מג'יק סאן רייז באילת זוג + שלושה ילדים. אומנם הקבלה היתה מאוד עמוסה בשל הקהל הרחב שהגיע אך עבר בשלום וקיבלנו את החדרים. כבר בלילה הראשון לא הצלחנו לישון בעקבות עקיצות ייתושים בני בן ה- 4 רגיש לעקיצות והחל מיד להתנפח בפנים ובידיו ביקשתי מכשיר נגד ייתושים ושלחו לי אך זה בכלל לא מנע מהייתושים להמשיך ולעקוץ את כולנו. ביקשתי והתחננתי למכשיר חשמלי (האור הכחול) שלפחות ימנע זאת,אך בהתחלה סרבו בטענה שאין להם אך ביקשתי שוב ושוב ולא ויתרתי ולבסוף בלילה האחרון קיבלנו. מיותר לציין כי בני במשך שלושת הימים הללו היה מעווט בפניו כי עקצו אותו יתושים גם בעפעפים וזה החל להתנפח ונוצרה אף דלקת, לא יכל לאכול כלל ולא להכנס למים בבריכה וזה הפך לסיוט של ממש, פשוט חיכנו שהנופש יסתיים. כאשר הגענו למשכננו פנינו לקבלת עזרה רפואית.
עליי לציין כי מסביב לחדר היתה צמחיה אשר מחוברים אליה טפטפות שגורמות להיווצרות שלוליות ולכן כמויות של ייתושים מגיעים ואף נכנסו לחדרנו על התקרה על הקירות ובכל מקום בחדר.
מה עוד שנכנסה זיקית לחדרנו ואנשי האחזקה לא הצליחו לתפוס אותה.
מיותר לציין שאני אם המשפחה לא ישנתי כלל, זה הטריד אותי והפחיד אותי מאוד, עליי לציין כי הייתי ישנה ברחבת הבריכה על מיטת שיזוף כדי להשלים שעות שינה ולהחזיק מעמד עם שלושה ילדים.
בנוסף בחדר האמבטיה מתרוצצים גו'קים די גדולים, ואנשי האחזקה כשמגיעים עם ריסוס טענו שאין מה לעשות ככה המלון בנוי ואין אפשרות לקטול כל דבר שזז.
דבר ששכחתי לציין בהתחלה: בכניסתנו לחדר היה ריח של צחנה שגם את זה לא ידעו לפתור ולבסוף השלמתי עם הריח,כאשר לאחר מכן התעלמנו מהריח כיוון שהגיעו הייתושים הגו'קים והזיקית.
צר לי אך ממש לא נהננו מהשהייה במלון מסרתי את דבריי בעזיבתנו את המלון אך גם זה לא הזיז להם!!! הפקידת קבלה מסרה לי כי: "חבל"!!!
אנו ציפנו למלון בעל 5 כוכבים ובמיוחד של רשת פתאל לתת שירות מקסימאלי ולוודא שאכן האורחים נהנים ומרוצים ואף אם קורה להציע עזרה רפואית ולנסות איכשהו לרצות את הלקוח.
אבקש את תגובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי תרתי משמע! פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' בר שלום רב,

אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך. שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם.

כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והמוצר במלונינו.

צר היה לי לשמוע כי מצאת בשהותך במלון טעם לפגם. ברור לי כי ציפיותיך מהחופשה היו גבוהות מאוד, ובהחלט ניתן להבין כי נגרמה לך אי נוחות, ועל כך אני מתנצלת.

שמחתי לשמוע כי הגב' לילי יעקובי, מנהלת קשרי אורחים במלון, דאגה וטיפלה בך באופן אישי ואף דאגה להסיר קטלן חרקים ממיקום אחר במלון ולהעבירו לחדרך על מנת לאפשר לבנך ליהנות מחופשתו באופן מלא. שמחתי לשמוע כי אף מנכ"ל המלון שוחח איתך באחת מארוחות הבוקר ווידא כי השהות מתנהלת לשביעות רצונך המלאה.
הנני תקווה כי למרות אשר ארע נזכה לראותך שנית במלוננו, מוכנים ומזומנים לתת את השרות המרבי כתמיד.
תגובה:
בהמשך לשיחותייך עם מנהלים אלו יצא אלייך מכתב ממנכ"ל המלון בתאריך 11/6/2006.
במידה ומסיבה כלשהי המכתב לא הגיע לידייך אני כמובן מתנצלת על כך. מכתבי זה יצא אלייך גם בדואר ואליו מצורף העתק ממכתבו של מנכ"ל המלון.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה