פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פגום גרוע ומבחיל נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
קיבוץ אילות כתובת:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: שירות לקוי כושל ומאכזב

שמי נטלי עמיאל ואני ומשפחתי ואחיותיי התארחנו בין התאריכים 15-19/06/2014
במלון מגי'ק סנרייזס באילת, ברצוני להתלונן על שירות פגום ולא יעיל כלל.

זה התחיל כשקיבלנו את החדרים,חדרים מטונפים לא סטריליים,אין פח בחדרים,
מצעים בלויים עם כתמים,חוסר במגבות,והמון אבק ברצפה.

יתושים,חרקים וג'וקים בכל מקום ובכל פינה,חתולים עורבים לך מכל צד.
בר הבריכה "הכול כלול" נפתח רק בשעה 12:00 ונמצא רק עובד אחד בבר,
שמשרת עשרות אורחים,בשביל לקבל כוס ברד צריך להמתין יותר מ-20-25 ד'ק.

אז ככה: פנתה אלינו נציגה מטעם המלון בשם קרן אור,ושאלה אותנו איך החופשה
הבענו בפניה את כל מה שציינתי וזה היה ביום הראשון,היא הבטיחה שהיא מטפלת בחומרה רבה מאוד
ושבימים הבאים נהיה מרוצים יותר.

לצערי לא היה כך!!
המצעים נשארו מלוכלכים למרות שביקשו יותר מ-3 פעמיים להחליף התינוק של אחותי הקיא על המצעים ולאאאא באו להחליף למרות הבקשות רבות,
נעקצנו בכל רמח איברנו הייתי שם עם תינוקת בת שנה,שהיתושים פשוט לא הרפו ממנה ולא מאיתנו,
ישבנו כל היום וכל הלילה מתגרדים ולא נינוחים,
לילה אחד קמתי לכסות את בני והיה על המיטה שלו ג'וק גדול ומאז החופשה הזאת נהפכה לנו לסיוט
אחד גדול, הרגשתי שאנחנו נופשים באוהלים על החוף ולא בבית מלון.
בשביל לקבל מגבות רחצה פנים ורצפה,כל פעם צריך לבקש מחדש,למה לא לשים בחדר בבוקר?
כל צהריים מבקשים מגבות,מתחננים למגבות.
חשוב לציין שקרן אור האחראית יצרה איתי ועם אחיותיי קשר לנייד ושאלה האם הוחלפו המצעים האם החדר נוקה,כי לטענתה שלחה אנשי צוות במיוחד לנקות את החדר.
אז אכן החדר נוקה אך רק לאחר שלושה ימים ששהינו במלון ושהתעצבנו ושרצינו לקום ולעזוב!

חייבת לציין כי חוץ מהצוות בידור,המלון הזה אכזב אותנו מאוד מאוד מאוד, לא נחזור אליו לעולם,
למרות ששנה שעברה היינו בליאונרדו פריוולי'ג באילת,והוא היה מקסים,כמעט על אותו סגנון
אבל הבדל בשירות,באיכות,בניקיון,הבדל שמיים וארץ!
אני מצפה לקבל תגובה מכם,ואני כותבת בשמי ובשם אחיותיי שהיו גם הן עם משפחותיהן
התאכזבנו קשות ולא נחזור עוד לעולם!
במקום חופשה חלומית,הייתה לנו חופשה סיוטית.

מצפים ומקווים לתגובה הולמת
*****
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה