פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות המלון והפסקת חשמל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קיבוץ איילות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רינת אוזן התארחתי במלון מגיק סנרייז קלאב הכול כלול בקיבוץ איילות ,
הגענו ביום שלישי , נכנסנו לחדר האוכל לארוחת צהרים שהיתה מתחת לכול ביקורת,
רוב האוכל היה מטוגן שניצילים נקניקיות המבוגרים מתחת למצופה ,
בחדר היתה מיטה מתקפלת שלא היה אפשר לישון עליה חזרתי עם כאבי גב,
מלון שמכבד את עצמו לא שם מיטה מתקפלת בחדרים !
ביום השני לשהות היתה הפסקת חשמל לא יכולנו להיות בחדרים,
באמבטיה היתה סתימה מה שאומר שהתקלחנו המים עמדו,מן הראוי לציין את התאריכים בין 17.04. עד 19.4 (מטעם משטרת ישראל) אני בכול אופן לא אחזור לנפוש במלון ,היה שאלון בחדר שמילאתי אותו כולי תקווה שהתייחסו אל השאלון ,
ולנופש הבא יהיה הרבה יותר נעים,
אגב נן הראוי לציין שצוות הבידור של המלון היה נפלא , ואחד מהם הקשיב לתלונותיי, והבטיח כי זה יטופל
תודה רבה,
בברכת יום טוב רינת

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות אורחים. שם ותפקיד:
גב' אוזן שלום רב, ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מג'ק סאנרייז קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

בהמשך לפנייתך נערכה בדיקה מול המלון ואכן במהלך שהותך התרחשה הפסקת חשמל יזומה על ידי חברת החשמל שארכה מעבר למצופה, במהלכה עשה צוות המלון ככל יכולתו לסייע לאורחים. למרות שלמלון לא יכולה להיות אחריות בעניין זה, ניתן בהחלט להבין את מורת הרוח שנגרמה לך, ועל כך אני מתנצלת.

שמחתי לשמוע כי צוות המלון עשה כל מאמץ לשפר את תחושת חברי הקבוצה עליה נמנית, כולל משלוח תשורה לחדר ומתן זיכוי של 70 ₪ לאדם אשר יועברו לחברי הקבוצה באמצעות הסוכן דרכו התבצעה ההזמנה.

כפי שציינתי בתחילת מכתבי זה, אנו מתייחסים ברצינות רבה לכל פנייה של אורחינו.
כחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו למנכ"ל המלון לצורך בירור, טיפול והפקת לקחים מול מנהלי המחלקות והעובדים הרלבנטיים.
תגובה:
לאור הנאמר לעיל, אשמח להעניק לך כחוויה מתקנת לילה אחד חינם באמצע שבוע לזוג בחדר מסוג פייסטה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, הגב' לורי שוורץ, בשהייתך הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון. גב' אוזן, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו באופן מלא, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחושי כך בכל רגע ורגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה