פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית בקשה להחליף שבוע נופש נושא התלונה:
גרבוב ויקטור שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הנהלת "סנרייז-פתאל" שלום רב,

אנו משפחת גרבוב, לקוחות ותיקים כבר משנת 1993.
בכל שנה אנו מתארחים בבית המלון "סנרייז-אילת" בשבוע שלנו, שבוע מספר 34 שהוא שבוע כסף.
לפני שנתיים ביקשנו להקדים את השבוע שלנו משבוע 34 לשבוע 33 אשר גם הוא מסוג כסף, עקב הגיוס של הבן שלנו.
זו הייתה הבקשה הראשונה שלנו מזה 12 שנים שאנחנו לקוחות ובקשתנו נדחתה.
הבן לא נסע איתנו וזה מנע מאיתנו להנות בצורה מירבית.
השנה אנו באים בבקשה להחליף את השבוע שלנו בשבוע אחר , אף הוא שבוע כסף, לשבוע מספר 33. כלומר אנו מעוניינים להתארח בבית המלון שבוע אחד לפני השבוע שלנו.
הסיבה לכך היא שהבן שלנו, אשר חייל קרבי, מקבל רגילה בתאריכים של השבוע ה 33 ואנחנו מאוד רוצים שהוא יצטרף אלינו לנופש.
פנינו לשרות חברי מועדון אך בקשתנו נדחתה.
בכל שנה אנו מקבלים מכתב אשר מציין כי ניתן להחליף את שבוע הכסף שלנו בכל שבוע אחר מסוג כסף, בהתראה של חודש ימים.
זוהיא הפעם השניה שמסרבים לנו למרות שאנו מגישים את הבקשה בהתראה של חודש ושבועיים.
בנוסף, הסרוב אינו מתבצע באופן היאה לנציגת שרות לקוחות, התשובה היא גסה וחסרת כל התחשבות.
במהלך השנים שלנו המלון, אנו פוגשים אנשים שמספרים שהם החליפו את השבוע שלהם ולמרות זאת לנו מסרבים כבר פעמיים.
נשמח אם תוכלו לעזור לנו בבעייתנו.
ניתן למצוא אותנו ב 0524370605 ויקטור, 0545548612 גלינה , או [email protected]


משפחת גרבוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור הבקשה להחליף את שבוע הנופש לשבוע מספר 33 פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
נושא שיבוץ שבועות לאירוח לבעלי יחידות מתבצע באמצעות חברת "אילונית", בעלת היחידות. תגובה:
לאחר שיחה עם מר גרבוב הוסכם כי הנושא יועבר שנית לטיפול נציגת "אילונית" שתנסה למצוא פתרון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה