פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלנו חדר מצחין. התגובה "לא יהיה פתרון בימים הקרובים" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תכנונים לא מעטים, אירגוניים וכלכליים, הזמנו נופש במלון "מג'יק סאנרייז" בקיבוץ אילות, בתאריכים 26-29/7/07. אציין כי התארחתי במלון זה כבר מס' פעמים, ותמיד המלון ענה על כל צרכינו ועמד בכל ציפיותינו. תמיד ידעתי שזו רק שאלה של זמן (ושל כסף) עד שאשוב להתארח במלון קסום זה. במשך השנים, שיבחתי אף באוזני חבריי וקרוביי את נפלאותיו של מלון זה, וגם הם בחרו להתארח במלון, בהנאה מרובה , יש לציין.
מיותר לציין כמה נרגשים היינו רק לפני מס' ימים, עת התייצבנו בלובי המלון בהרכב מכובד של 9 נפשות. תחילה נראה שהכל טוב ונפלא ודבר לא יכול לשבש לנו את החופשה החלומית. הגענו למלון בשעות הבוקר המוקדמות, התקבלנו בחביבות ובאדיבות, ואף הובטח לנו כי הבקשה שלנו לקבל 3 חדרים צמודים תטופל. את שעות ההמתנה הלא מעטות העברנו, אנחנו המבוגרים, בלובי עם היצע מכובד של שתיה חמה וקרה, ואילו הילדים נהנו להשתעשע בבריכה וללקק ארטיקים. וכולנו יחד חיכינו ל sms המיוחל שיבשר כי החדרים שלנו מוכנים.
בסופו של דבר, קיבלנו שני חדרים צמודים ואילו החדר השלישי היה מרוחק מעט, אבל הבלגנו. הבעיה, בעצם, היתה באחד משני החדרים הצמודים. מיד עם כניסתינו לחדר, קידם את פנינו בכלל ואת אפינו בפרט, ריח מאוד לא נעים ואף ניתן לומר מצחין. חזרנו לקבלה, סיפרנו על הבעיה והם מיהרו לאסוף את המפתחות מידינו בטענה כי החדר עדיין לא מוכן ופקיד הקבלה התבלבל כשמסר לנו את החדרים. בהמשך, הטיפול בבעיה עבר לג'ואנה ולקובי. הם אף הגיעו לחדר הבעייתי וטענו כי מדובר במשהו פעוט וזניח ואין צורך בשום טיפול יסודי. בהמשך הודו כי הריח לא נעים, אבל גם אינו נורא. לדבריהם, כמה התזות של ספריי קסום ומסתורי, איוורור במשך שעתיים והחדר יהיה כמו חדש. השעה כבר היתה חמש אחה"צ, ואוורור החדר במשך שעתיים, פירושו כי עד השעה שבע בערב אין לנו חדר. וכמובן, אין איפה לנוח. כך התחילה החופשה המשפחתית עליה כל כך חלמנו. בערבו של יום זה תיכננו לבקר ב"עיר המלכים" ואף רכשנו כרטיסים מראש. בשעה 18:30, ללא מנוחה, ללא מקלחת וללא ארוחת ערב יצאנו לכיוון תחנת האוטובוס. למרות שחזרנו בשעה מאוחרת, ג'ואנה דאגה לנו לארוחת ערב מסודרת ועשירה בחדר הפרטי. ועל כך שלוחה לה תודה.
אבל עדיין בעיית הצחנה לא נפתרה. בחדר זה אמורות היו לישון שלוש בנותינו. אני מניחה כי לא אזעזע אם אומר שאת הלילה בילינו כולנו בחדר הסמוך. למחרת, כשהמצב לא השתפר, ניסיתי לפנות שוב לג'ואנה. על אף אדיבותה, תגובתה היתה "אמרתי לך כי אין לי פתרון עבורך לסופשבוע הקרוב". אין בעיה, ג'ואנה, אנסה את מזלי בשבוע הבא...
אציין עוד כי כבר ביום הראשון הוסבר לנו על ידי קובי, כי כל עוד השטיח רטוב, הריח ישאר. באותו ערב נוכחנו לדעת כי יש נזילה מהמזגן וככל הנראה זאת הסיבה לבעיה. מיד הודעתי על כך לקצין תורן, אלרועי. הוא הבטיח כי הנושא יטופל למחרת. רק ביום השלישי נראה כי הריח פחות דומיננטי או שמא פשוט התרגלנו?
לסיכום, למרות הרצון התאורטי לעזור לנו במצוקתינו, דבר לא נעשה. כל שהותינו שם וגם כעת ההרגשה שלנו מאוד לא נוחה.
שילמנו המון-המון-המון כסף עבור הנופש הזה ולא קיבלנו תמורה ראויה. איכזבתם! בגדול!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
מר קובי טולדנו, מנכ"ל שם ותפקיד:
משפחת פרוכטמן היקרה,

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו, המאפשרת תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.


ההזמנה אינה בתוקף בחגים יהודיים, נוצריים וכפוף לנהלי הרשת.

אני מתנצל שנית על אי הנעימות שנגרמה לכם במהלך שהייתכם במלון, ומקווה כי רשמיכם בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.

תגובה:
אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אתכם במלוננו, וכאות לרצוננו הטוב נשמח להציע לכם כחוויה מתקנת , 2 לילות, בסופ"ש + או אמצ"ש לחדר מסוג סיירה בחופשתכם הבאה במג'יק סאנרייז קלאב, על בסיס הכל כלול במחיר. תוקף ההזמנה עד ה- 31 ביולי 2008.

מכתב המאפשר את מימוש ההטבה נשלח אליכם באמצעות הדואר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה