פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שהות במלון עם עכברים,מזגן לא פועל,שירותים מלוכלכים,רשלנות בבריכה,וחוסר יחס מוחלט לתלונות. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילותשיפור כתובת:
תיאור הבעיה:
נמצא בחדר עכבר בלילה.הילד נפל בבריכה כתוצאה מרשלנות וממשחקים מסוכנים,גם אחרי פינוי הילד לבית החולים חוסר יחס מוחלט של כל אנשי הצוות של המלון.הגיינה ירודה של חדרי השירותים.לא שווה את המחיר.היינו 4 משפחות שלא נחזור לשם לעולם.לא מומלץ לבזבז כסף על בית מלון שכזה.
בזבוז כסף,ועלבון. סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פנ שם ותפקיד:
גב' מימוני שלום רב,

להלן העתק מתגובתנו אשר נשלחה אליך באמצעות כתובת דואר אלקטרוני.

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון. שמחתי לשמוע כי צוות המלון בחר להעביר אותך חדר בכדי להשקיט את רוחך על אף שלא נמצאו שום ממצאים בנוגע לפנייתך. עודכנתי כי צוות הקב"טים במלון העניק לבנך שמעד בבריכה, עזרה ראשונה עד שפונה לבית החולים ועמד עימך בקשר שוטף תוך התעניינות במצב.


תגובה:
מבדיקתי את המקרה, עודכנתי כי הינך מטופלת על ידי חברת הביטוח של המלון.

נעשה כמיטב יכולתנו ללמוד מההערות והליקויים שציינת במכתבך כדי להשתפר ולהימנע מלחזור עליהם.

גב' מימוני, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה