פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מוחלטת מהאירוח במלון נושא התלונה:
שאואר שלום ואירה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קיבוץ אילות כתובת:
תיאור הבעיה:
התארחנו מתאריך 9/04/08- 12/10/08 במלון מג'יק סנרייז קלאב בקיבוץ אילות על בסיס הכל כלול. אנחנו זוג + 2 ילדים

חדר:
קיבלנו חדר מסריח מלחות ועישון ולא מאוורר, דאגנו לאווררו והחלטנו כי לא נקלקל לעצמינו חופשה, שחיכינו לה כך כך הרבה זמן ולא נתחיל עם תלונות וכד'.
ובכלל המלון אינו נקי במיוחד וגם בחדר אוכל היינו צריכים לבדוק כל הזמן האם כלי אוכל נקיים, משום שרוב הצלחות הכוסות והסכו"מ הכביכול "נקיים" מלוכלכים עם שאריות מזון מהסועדים הקודמים. ממש דוחה!
אוכל:
האוכל שמוגש בחדר אוכל אינו מגיע אפילו לרמה של 3 כוכבי אירוח. המאכלים היחידים, שניתן לאכול, הם נקניקיות ושניצלונים (אוכל לילדים). הבקר שהוגש היה קשה כמו סוליית נעל, האורז לא היה מספיק מבושל, שיפודי פרגיות לא עשויים כמו שצריך וג'חנון שרוף לגמרי.
בנוסף, ביום חמישי בארוחת ערב, ילדינו ראו בצלחות של ילדים אחרים נקניקיות וצ'יפס. כאשר לא מצאנו לא נקניקיות ולא צ'יפס במזנונים, נאמר לנו כי צוות חדר אוכל מצטערים מאד אבל גם נקניקיות וגם צ'יפס נגמרו. אני לא צריכה לתאר מה הייתי צריכה לספר לילדיי בני 3 ו-5, שצ'יפס ונקניקיות אלה המאכלים הבודדים שהם אוהבים.
ביום שישי בארוחת ערב ראיתי בצלחות של אנשים אחרים סושי ושוב לא מצאתי במזנון. כמובן, קיבלתי אותה תשובה :מצטערים, נגמר... חשוב לי לציין שהגענו לאכול לא ב-10 בלילה, אלא בסביבות שמונה...
כאשר הזמנו את המלון במרכז ההזמנות, הובטח לנו כי במשך כל היום יהיו נגישים חטיפים וארטיקים במסגרת הכל כלול...אחד הדברים היותר חשובים עבורינו, בגלל הילדים...התברר כי ארטיקים יש רק עד שעה 5, בר חטיפים היה פתוח רק ביום אחד מתוך 4 ימי שהיה במלון, ורק בין 1 ל-3, בדיוק בשעת הצהריים, כשאף אחד לא צריך את זה... אחרי שעה 9 בערב (כשמסתיימת ארוחת הערב) ועד שעה 12 (כשמתחילה ארוחת לילה) אין שום דבר חוץ משתייה... אפילו עוגייה קטנה לא ניתן להשיג. זה נקרא הכל כלול????? התלוננו ביום הראשון לשהותינו בקבלה והביאו לנו לחדר כמה חטיפים ועוגת שוקולד אישית... מה שנקרא תאכלו ותסתמו...ומה עם 3 ימים נוספים? ברור שהצטיידנו בסופר הקרוב, אבל עבור מה שילמתי 4,000 ש"ח ? מה בדיוק כלול בהכל כלול?
התארחתי במסרגת הכלל כלול בספורט קלאב של ישרוטל, כל היום היה אוכל וחטיפים, והמחיר אפילו טיפה יותר נמוך!!!! זו עוגמת נפש והטעיה!!!!

פעילות לילדים:
כאשר הזמנתי את המלון, נאמר לי במרכז ההזמנות, כי יש מועדון שמתאים לילדים בני 3 ו-5, שפועל כל היום ואף גן ילדים. בהגעתינו למלון, הוסבר לנו שמועדון הילדים בשיפוצים, ומספר המועט של פעילויות נערכים במקום אחר. הפעילויות שנערכו בכלל לא היו מותאמים לגילאים של ילדיי ואלה שניתן היה לשלב אותם (יצירה פעם ביום) נערכו ע"י מפעילה חסרת סבלנות. במשך 4 ימי שהות במלון, היתה הצגה נורמלית אחת, טרזן, שהיתה מהנה לכולנו ופעם אחת מתנפחים בבריכה... זה כל הפעילות לילדים...מאכזב, יחסית לספורט קלאב, שם ילדים עסוקים מהבוקר עד הערב בפעילויות מותאמות לגילם...
ועוד דבר... אינטרנט. זה לא יאומן, שבמלון מודרני, שמכבד את עצמו אין חיבור לאינטרנט. נאמר לנו שיש אינטרנט רק בלובי, ובפעם היחידה שהבאנו מחשב ללובי לא היה חיבור, משום ש"במקרה היום יש בעיות עם חיבור".

נורא מאכזב, ב-4000 ש"ח הייתי יכולה למצוא תמורה הרבה יותר שווה, אבל לצערי האמנתי לבחורה ממוקד ההזמנות של מלונות פתאל...

עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פנ שם ותפקיד:
משפחת שאואר שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורכם חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאתם טעם לפגם בשהותכם במלון מג'יק סאנרייז קלאב הפועל בקונספט של הכל כלול והוא אחד מהמלונות הפופולאריים ברשת. הצטערתי לקרוא על אכזבתכם מהמלון ועל כך שלא תאם לציפיותותיכם.

במלון מג'יק סאנרייז קלאב מוגשים לאורחינו מידי יום - ארבע ארוחות בחדר האוכל המרכזי (בוקר, צהרים, ערב וחצות), ארוחת צהריים במזנון הבריכה למעוניינים בכך, בה מוגשים המבורגרים, נקניקיות וצ'יפס, קפה ועוגה אחר הצהריים, ארטיקים במזנון הבריכה עד שעות הערב, שתייה קרה וחמה חופשית ביום ובלילה, לרבות בירה ואלכוהול תוצרת הארץ .

צוות המלון קשוב ככלל לבקשת אורחיו בכל נושא וגם בנושאי המזון. הצטערתי לקרוא כי איכות ומגוון המזון לא ענו על דרישותכם ולא תאמו לטעמכם. הערותיכם הועברו לטיפול מנכ"ל המלון ומנהל מזון ומשקאות במלון.

נעשה כמיטב יכולתנו ללמוד מההערות והליקויים שציינתם במכתבכם כדי להשתפר ולהימנע מלחזור עליהם. אשמח אם תאפשרו לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.
תגובה:

כאות לרצוננו הטוב ומתוך כוונה להעניק את מלוא השרות, נשמח להעניק לכם יום כיף לזוג ושני ילדים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליכם באמצעות הדואר.

משפחת שאואר, אני מתנצלת שנית ומודה לכם על פנייתכם בתקווה לראותכם שוב בין אורחינו. אקווה כי תמצאו שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיכם כאורחי המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה