פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוויה לא נעימה במיוחד. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! בתאריך 31/07/08 הגענו לנופש באילת ל-3 לילות, 3 מבוגרים ו2 ילדים. אין צורך להסביר משמאות החופשה בקיץ עבור ילדים. מבחינתי זאת הייתה ההזדמנות היחידה לנפוש איתם, כי אני לומדת והיה לי סמסטר קיץ.
קיבלנו 2 חדרים, שירות היה בסדר, כולם היו עדיבים ומנומסים. הבעיות החלו כאשר הגענו לחדרים.(1504,1505) בחדר 1505 המזגן עבד כמו טרקטור, לכן לילה ראשון לא הצלחנו לישון. חשוב לציין שבבוקר לאחר שהתלוננו בקבלה , התגובה הייתה מידית, אך יש גבול למה שניתן לתקן: הרעש לא נעלם. בנוסף לכך בחדר 1504 היה ריח נורא ליד המיטה (כאילו מישהוא השתין). ביקשנו לבדוק, אך שום דבר לא השתנה. במהלך השייה היו עוד כמה פשלות ותקלות, למרות שדברים טופלו, החופשה לא הייתה מושלמת. אם אתם מבינים אותי.
למען האמת לא היו לי כוונות לכתוב את המכתב, אבל שיניתי את דעתי. בדרך כלל אני נהנת לאכול סלטים, אך לא במקרה הזה. היו 2-3 סלטים שלא היו תריים במיוחד. אני זוכרת ריח חזק במיוחד ביום שבת בצהריים.כתוצאה מכך חזרתי הביתה עם כאבי בטן ושילשולים. חוץ מזה בחדר האוכל הכל היה מבולגן, העובדים לא היו נחמדים, הכלים לא היו נקיים.
ההרגשה הכללית הייתה היומה. הרגשנו שימי חופשה בוזבזו לשווה, אך את הנעשה אין להחזיר. ושוב פעם לא היו לי כוונות להתלונן, כי למען האמת אין בכוונתי לחזור לאותו מלון. לא הרגשנו רצויים - הרגשנו שעושים לנו טובה, שנותנים לנו שירות. צר לי במיוחד, כי אנו לקוחות די נאמנים של רשת פתל.
לא ציפינו לאכזבה שכזאות. צר לי....
תודה וסליחה.

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
גב' רובין שלום רב,

אני מודה לך על כי בחרת להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.
שמחתי לשמוע כי את אורחת חוזרת של המלון ושל הרשת. אנו מייחסים חשיבות רבה לאורחים חוזרים ומעריכים את נאמנותם לרשת ולמלונותיה.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון מג'יק סאנרייז קלאב ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך בו. המתואר בפנייתך אינו תואם את סטנדרט השירות הגבוה אליו אנו שואפים בכלל רשת מלונות פתאל ובמלון מג'יק סאנרייז קלאב בפרט, ועל כך אנא קבלי את התנצלותי הכנה.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברה פנייתך על כל הערותיה להנהלת המלון לתשומת ליבם וטיפולם המיידי. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך רצון לשפר את הרגשתך, נשמח להעניק לך 20% הנחה לשני חדרים וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים , הגב' ג'ואנה טובול, בשהותך הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב.

גב' רובין, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה