פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה מאכזבת במלון מג'יק סנרייז קלאב באילות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני אשתי ושלושת ילדיי חיפשנו מלון איכותי, מפואר עם בריכה מקורה ומחוממת לנפוש בין התאריכים 1 בינואר עד 3 בינואר 2009, באילת. שני חדרים (הורים, שני ילדים גדולים וילדה קטנה)
מסריקה של המלונות המוצעים באילת וסביבתה בחרנו במלון שנחשב לפי התיאור בכמה אתרי אנטרנט למתאים ביותר, לרמה ולשירותים שרצינו, שהדגש היה על טניס ובריכה מחוממת (חורף).
לאחר שהגענו למלון מלאי צפייה, התגלו בפנינו הליקויים הבאים:
1. פח אשפה קידם את פנינו ליד החדר ונשאר שם עד תום השהות.
2. בחדר הילדים שמיועד לשלושה, המיטה לילד השלישי לא הייתה מוכנה ובלי מצעים בחדר.
3. בניסיון ליצור קשר עם שירות המלון בטלפון, כל הלחצנים שמסומנים "מרכזיה..." מלווים בצליל תפוס מוזר.
4. החדרים ברמה נמוכה, המזרנים באיכות הירודה ביותר.
5. הטלוויזיות מאוד ישנות, ובחדר הילדים לא היה שלט.
6. דלת חדר הורים לא נפתחת בקלות עם כרטיס החדר. דרושה מיומנות.
7. בערב הראשון לחופשה המים בשתי המקלחות לא היו מספיק חמים.
8. המקלחת מלוכלכת וברמה נמוכה.
9. הבריכה המקורה/מחוממת שהיא גולת הכותרת של המלון בחורף, פשוט לא מחוממת. לטענת המציל "אנשי האחזקה שכחו להפעיל את חימום המים". רק לקראת הערב המים התחממו במעט והיה ניתן לשחות, אך למחרת בבוקר 11:00 המים שוב קרים באותה טענה. לכן כל אורחי המלון הצטופפו ליד הג'קוזי החם.
10. מגרש הטניס לא נקי מחול ובוץ, המגרש מרושת בסדקים רבים.
11. שולחנות הטניס היו פגומים, אחד ללא רשת ושני עץ במקום רשת.
12. ניתן לשחק בשולחנות הסנוקר בבריכה במחיר של 30 שח לשעה (הכול כלול)
13. חוסר נחמדות של אנשי האירוח בלטה מאוד לאורך כל השהות.
לסיכום:
ממלון 5 כוכבים דלוקס, הייתי מצפה לקבל שירות מעולה, חדרים מפוארים ומאובזרים, מגרשי ספורט איכותיים, ועוד ועוד...
זוהי לא תקלה, זהו מחדל ניהולי
אני חבר זהב ברשת שרתון ומריוט וחבר כסף בהילטון, אני יכול להגיד בפה מלא, "מגיק סנראייז פתאל אולי 4 כוכבים מינוס"

לקבלת סירטון על המחדלים, צרו קשר איתי
אריה אלגריסי
לקוח ובניי משפחתו המאוכזבים.
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום ששולם עבור החופשה, או חופשה זהה במלון הרשת באילת למשפחה פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת. צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל כי המלון לא ענה על ציפיותייך.

בבדיקת פנייתך עם הנהלת המלון עודכנתי כי לצערנו, למעט בקשה לפתיחת מיטה נוספת בחדר, שטופלה בפרק זמן של כעשרים דקות, לא שיתפת את צוות המלון בהערותייך ולא אפשרת טיפול מיידי,להנעמת שהייתכם במלון.

המתואר בפנייתך אודות ניקיון השטחים הציבוריים במלון, אינו תואם את רמת השירות הגבוהה אליה אנו שואפים ברשת מלונות פתאל בכלל ובמלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת בפרט, ועל כך אנא קבל את התנצלותי הכנה.

בתקופת שהייתך במלון לא הייתה כל תקלה בחימום מי הבריכה וטמפרטורת המים הייתה 27-28 מעלות, כנדרש ע"פ הנהלים. הצטערתי מאוד לקרוא על אי הנעימות שנגרמה לכם לאחר שלא יכולתם ליהנות מהבריכה.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברה פנייתך על כל הערותיה לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
כאות לרצוננו הטוב ומתוך רצון לתת את מיטב השירות, נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, בשהותכם הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת או לחילופין יום כיף לארבעה מבוגרים וילד באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים.

מכתב המעניק הטבה זו נשלח לביתך באמצעות הדואר.

מר אלגריסי, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורח המלון.




פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה