פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט חוצפה , מלון תת רמה ,בזבוז כסף. נושא התלונה:
אברמוב כריסטינה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי למלון הזה בעקבות הופעה של אייל גולן . הגעתי לחדר אחרי הנסיעה הארוכה הגענו לקבלה והיחס שם ממש אבל ממש נורא עושים טובה שמתיחסים אלייך בלי חיוך כלום כול העובדים שהיו בקבלה גם אני עובדת עם אנשים ותמיד צריך לחייך ולא עם פרצוף ולעשות טובה שאתה עוזר .בקיצור נכנסנו לחדר אני בן זוגי ומשפחתו היו לנו 3 חדרים . אתה רק נכנס וריח חזק של שתן בחדר הם לא שמעו על אקונומיקה ולא רק בחדר שלי אלא גם בעוד חדר של המשפחה שלנו .ממש בלתי ניסבל המגבות אשר יש בחדר היו מטונפות ואם אני לא טועה היה כתם של דם יבש על המגבות משהו אדום חום כזה , וגם המגבת השניה אותו דבר מסריחה ורק המגבות הקטנות היו בסדר יחסית המראה שבאמבטיה מלוכלכת בכתמים של מים שלא ניגבו את המראה ובכלל החדר עצמו המראה . האוכל ממש אבל ממש לא טעים לא טעם ולא ריח אין תבלינים כול יום אותו דבר בלי שינויים לא טעם ולא ריח .
עכשיו נגיע לבריכה המון חלקים של הבריכה שבורים מלא פלסטיקים ממש אין תחזוקה במקום זה מלון 5 כוכבים ? ממש ממש לא !!!
אמרתי לנקיון שיש ריח של שתן בחדר הם שלחו ניקיון לחדר והלכתי מהחדר כשחזרתי הכול היה אותו דבר לא ניקו דבר לא ריח נקיון בכללל וגם הריח של השתן עדיין קיים . ממש התאכזבנו מהמלון . ובעקבות האכזבה היינו צריכים לשפר את החוויה הזמנו שוב חופשה באילת במלון אחר כמובן .רציתי לרשום את התלונה הזאת כדי שאנשים לא ילכו לשם בציפיות ויצטערו וחברים קרובים שלי היו צריכים לסוע אחרינו למלון זה ואמרתי להם לבטל מהר כדי שלא יצטערו כמו שקרה לנו .
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני ממש לא יודעת אבל בזבזתי כסף סתם ולחזור למלון הזה אני לא יחזור בחיים!!! פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותכם במלון ועל כי המלון לא ענה על ציפיותייך.

המתואר בפנייתך אודות רמת השירות והאירוח במלון, אינו תואם את הרמה הנהוגה במלונותינו ככלל ובמלון מג'יק סאנרייז קלאב בפרט ועל כך, נא קבלי את התנצלותנו הכנה.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו כל הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
גברת אברמוב, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השירות וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה