אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשתם מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.
צר היה לי לקרוא כי מצאתם טעם לפגם בשהותכם במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.
המתואר בפנייתכם אודות ליקויי אחזקה בחדרכם ורמת השירות בחדר האוכל, אינו תואם את רמת האירוח הגבוהה הנהוגה במלונותינו ועל כך, אנא קבלו את התנצלותנו הכנה.
הצטערתי לקרוא כי לא חשתם בטוב במהלך שהותכם במלון וכי הגב' גז נאלצה לפנות לטיפול רפואי בבית החולים.
הריני להבטיחכם כי איכות המזון במלון נבדקת באופן רציף וזאת מתוך רצון לעמוד בתקני האיכות של משרד הבריאות ועל מנת לתת לאורחינו את השירות הטוב ביותר. נדגיש כי המזון בכל מוקדי האירוח במלון, מגיע ממטבח מרכזי ולכן, במידה והייתה קיימת בעיה באיכותו בתאריך מסוים, סביר שהיו מתקבלות פניות מאורחים נוספים, דבר שלשמחתנו לא קרה.
אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבכם על כל הערותיו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרו לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.
|
תגובה: |
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, נשמח להעניק לכם 20% הנחה וטיפול VIP ע"י מנהלת קשרי אורחים, בשהותכם הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתכם).
משפחת גז, אני מתנצלת שנית ומודה לכם על פנייתכם. נשמח להמשיך ולארח אתכם במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות. |
פתרון: |
|
|