פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות משהות במלון סאנרייז קלאב אילת נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
שהינו במלון בתאריכים 18-21/6/2009 בסאנרייז אילת.
ביום הראשון שהגענו לחדר לא היו מים חמים ולא היה גם טלפון בחדר.
השרות מהעובדים בחדר האוכל גרוע ביותר.
והכי גרוע מכל ביום שבת בלילה אני ובעלי קיבלנו קלקול קיבה שלשולים והקאות
כתוצאה מזה אני נסעתי למיון קיבלתי עירוי וזריקה לכאבים.
אנחנו אילתים וכתוצאה ממה שקרה חזרנו הביתה הילדים התאכזבו שעזבנו בבוקר מוקדם וגם אנחנו התאכזבנו מאוד מהשהות במלון.
אציין שצוות הבידור מעולה וגם יש המון פעילויות לילדים.
התקשרתי למנהלת יחסי ציבור שטענה שזה וירוס ולא קלקול קיבה לטענתנו זה קלקול קיבה מכיוון שהילדים לא קיבלו קלקול קיבה כי אכלו אוכל שונה משלנו הם אכלו אוכל של ילדים ואם זה היה וירוס גם הילדים היו מקבלים את זה.
לסיכום אנחנו מאוכזבים מאוד ואנחנו יודעים שלמלון זה אנחנו לא נחזור עוד פעם. מחכים לטיפול ותשובה תודה.
קלקול קיבה סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשתם מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאתם טעם לפגם בשהותכם במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.
המתואר בפנייתכם אודות ליקויי אחזקה בחדרכם ורמת השירות בחדר האוכל, אינו תואם את רמת האירוח הגבוהה הנהוגה במלונותינו ועל כך, אנא קבלו את התנצלותנו הכנה.

הצטערתי לקרוא כי לא חשתם בטוב במהלך שהותכם במלון וכי הגב' גז נאלצה לפנות לטיפול רפואי בבית החולים.

הריני להבטיחכם כי איכות המזון במלון נבדקת באופן רציף וזאת מתוך רצון לעמוד בתקני האיכות של משרד הבריאות ועל מנת לתת לאורחינו את השירות הטוב ביותר. נדגיש כי המזון בכל מוקדי האירוח במלון, מגיע ממטבח מרכזי ולכן, במידה והייתה קיימת בעיה באיכותו בתאריך מסוים, סביר שהיו מתקבלות פניות מאורחים נוספים, דבר שלשמחתנו לא קרה.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבכם על כל הערותיו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרו לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.
תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, נשמח להעניק לכם 20% הנחה וטיפול VIP ע"י מנהלת קשרי אורחים, בשהותכם הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתכם).
משפחת גז, אני מתנצלת שנית ומודה לכם על פנייתכם. נשמח להמשיך ולארח אתכם במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה