פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ואי שביעות רצון מהשהות במלון המגיק סאנרייז נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בחרנו השנה לנפוש בקיץ במלון המגיק סאנרייז שבקיבוץ אילות.
כבכל שנה אנו יוצאים לנופש עם משפחתה של אחותי ובדרך כלל אנו מעדיפים לבחור באחד ממלונות רשת פתאל ומכיוון שיש לנו ילדים קטנים אנו גם מעדיפים מלונות בהם "הכל כלול".
ברצוני לציין כי זו לא הפעם הראשונה שאנו מתארחים במגיק סאנרייז בעבר נהננו מאוד וזו הסיבה שבחרנו לחזור ולהתארח במלון זה .
אין צורך לציין כמה שחיכינו לחופשה , הילדים אף בנו לעצמם טבלת יאוש ועבורם זו הייתה התרגשות וציפייה של ממש.
עם הגעתנו למלון בתאריך 12.7.09 התגלו להפתעתנו מספר ליקויים חמורים שהעיבו על הנאתינו :
1. דאגנו לבקש מבעוד מועד להימצא בחדרים סמוכים למשפחה הנוספת שאיתה הגענו ,לכאורה נראה שמדובר בבקשה פעוטה ביותר ,בקשה שלא כובדה ע"י המלון וכאשר התעקשנו טופלנו ע"י נציגת שירות הלקוחות שאכן מסרה לנו חדרים סמוכים אך דבר זה עיכב מאוד את שעת קבלת החדר .
2.המיזוג ביומיים הראשונים לשהייתנו לא עבד כשורה והחום הרב שנאלצנו להתמודד עימובחדר,בלובי המלון ובחדר האוכל היה פשוט בילתי ניסבל.
3.כאילו שלא די בחום הרב לדאבוננו נידהמנו לגלות כי החדר מלא ביתושים והשילוב של החום והיתושים גרם לי לחשוב שאני נימצאת באוהל בשפת הים ולא במלון 5 כוכבים.פנינו לשירות לאורח ואכן בוצע ריסוס בחדר ואף קיבלנו קוטל יתושים חשמלי זה אולי הפחית במעט את מיספר היתושים אך בהחלט לא פתר את הבעייה ונאלצנו להרוג יתושים כל ערב לפני השינה ולהתמודד עם העקיצות של ילדינו ושלנו במהלך הלילה.(יש לנו תינוקת שסבלה במיוחד מהעקיצות.)
4.מכיוון שהזמנו חדר לזוג +ילד ותינוקת התבקשנו לשלם עבור הגדלה של החדר לחדר סיירה , לא ברור לי אם החדר שקיבלנו היה אכן חדר סיירה אך מה שברור הוא שלא היה שם מקום להכניס לול ולכן השכבנו את התינוקת איתנו במיטה.
5.החדר שקיבלנו 2602 -היה מלוכלך ,,רמת האחזקה היתה ירודה , חדרצפוף וקטן ,ידוע לנו שחלק מהמלון עבר שיפוץ וברור לי שהאורחים שקיבלו חדרים משופצים ומחודשים לא שילמו יותר ממני עבור הנופש.
6.לובי המלון קטן צפוף ורועש מאוד . לא מצאנו מקום לשבת בו באף אחד מהערבים ולהנות ממופעי צוות הבידור,אורחי המלון עישנו בלובי ולמרות שפנינו לאנשי הקבלה הם לא דאגו לאסור זאת.
7. הבריכה היתה מאוד מלוכלכת גם בשעות הבוקר המוקדמות מה שגרם לנו לעזוב את הבריכה וללכת לחוף הים , בהתחשב בעובדה שמדובר במלון "הכל כלול"ברור כי לא נהננו משירות זה ונאלצנו לרכוש קרטיבים שתייה ואוכל בחוף הים.
8 . השתייה שהובטחה במיסגרת הדיל הכול כלול היתה חמה ומה שאמור להיות מוגז לא היה מוגז.
חשוב לי לציין שבמהלך הנופש ביקשתי ממנהלת השירות לאורח לעזוב את המלון ולקבל את ההחזר היחסי או לחילופין לעבור למלון אחר ששיך לרשת למרות שהובטחה לי תשובה לבקשתי זו לא קיבלתי תגובה.
למרות כל האמור לעיל אני רוצה לציין את אדיבותם הרבה של עובדי המלון שעל אף העבודה הרבה שומרים על מתן שירות טוב.
אני סבורה כי לא קיבלתי תמורה לכסף אותו שילמתי עבור הנופש , התאכזבנו באופן כללי מהמלון ומהנופש,אני משוכנעת כי במלון זה לא אחזור להתארח .צר לי שכך היסתיימה החופשה לה ציפינו משפחתי ואני .
אודה לכם באם תטפלו בפנייתי זו .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאתם טעם לפגם בשהותכם במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.
המתואר בפנייתך אינו תואם את רמת השירות והאירוח הנהוגים במלונותינו ועל כך, נא קבלי את התנצלותנו הכנה.

שמחתי להתעדכן כי מנהלת קשרי אורחים במלון, אולי בר ששת, עמדה עמך בקשר רצוף וטפלה בהערותייך להנעמת שהייתכם .

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.

תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, נשמח להעניק לך 25% הנחה וטיפול
VIP ע"י מנהלת קשרי אורחים, בשהותכם הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב.
(מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך)
גב' חסין, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אני מקווה כי רשמייך בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה