פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלום,בקשר לפיצוי על תלונה שרשמתי לפני שנה בחופשה ביום העצמאות נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
קיבוץ אילות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום למגי'ק סאנרייז אילת, התארחנו אצלכם לפניי שנה פלוס מאז כבר עבר הרבה זמן את ההטבה ששלחתם לי לא השתמשתי בה כי אין לי מה לעשות עם 15 אחוז הנחה לטיפול VIP ו גם אין לי זמן לזה ,אמרתי לכם את עיקר הבעיות שיש לכם ואני רואה שיש כאן עוד אנשים שמעירים לכם על בעיות מאז שאני שלחתי את ההודעה ,ביקשתי פיצוי לדעתי לא קיבלתי פיצוי ,וזה לא מה שיעודד אותי להגיע למלון שלכם ,קיבלתם גם כן ביקורת חיובית,אבל לצערי לא ריצתם בפיצוי הולם בואו נזכיר מספר בעיות בתמצית :
ומה שיפרתם מאז שאני ועוד אורחים התלוננו ?
1. קיבלנו חדר אחד בלבד ועד שהביאו לנו את המפתח של החדר השני לקח משהו כמו יותר מ3 שעות ולמרות שביקשנו לא היה לכם בכל המלון חדר קומת קרקע,בגלל שהיה לך סוף שבוע עם תינוקות או משהו ,לא זוכר עם ביקשנו מראש או לא חדר קרקע אבל העניין שזה היה חשוב לנו חדר בקומת קרקע ולא סיפקתם את הסחורה,ואיזה מן דבר זה שחדר לא מוכן בזמן ?!
2. המזגן היה על הפנים הוא כמעט לא קירר בגלל שהוא היה מזגן מפוצל או משהו ולא היה לנו שליטה על העוצמה.
3. שפתחתם איזו עמדה לנשנושים היה תור ארוך וכולם התנפלו על זה ,ומישהו בחופשה במלון הוא צריך ליהנות לא להתייבש בתור ארוך ,אני זוכר שחיכיתי לאיזה עוגה או משהו ,משהו כמו 20 דקות ...
4. מבחינת כוח אדם בבר,בדוכני ארטיקים היה אולי מוכר אחד או שניים היה לכם מחסור באותו סוף שבוע או בכללי מה שאילץ לחכות אותנו הרבה זמן אני לא חסר סבלנות אבל פשוט אתם צריכים לתת לאורחים שירות יעיל,אני מקווה ששיפרתם את הנושא מאז...
5. העמדות מחשב היו תפוסות רוב הזמן ,ואמרתי שזה מגוחך להשים 4 מחשבים לכמה מאות אורחים האם שטח זה הבעיה ?זכור לי שהיה לכם עוד משחקיה למעלה אולי שם יש מקום.
6. התלוננתי על דברים מסויימים שנסגרו מוקדם אולי זה הנהלים שלכם אבל בכלליות אורח צריך להינות ברוב שעות היממה מארטיקים ושתיה חופשית וכו',הייתי בעוד מלונות הכל כלול ושמה השירות היה יותר ארוך מבחינת השעות של ההפעה של הדוכנים .
7. הבריכה נסגרה ב5 למה בשעה מוקדמת המלון עצמו מרוחק מהים אפילו שיש אוטובוס תמיד עדיף להיות בבריכה במלון .
8. מדוע לא היה אפשר להשכיר ביליארד או סנוקר שלא היה מציל זה דפוק מאוד בכל המלונות זה 24 שעות!
9. היה לכם מחסור בהרבה ארטיקים שהיו יום לפניי כן ויום אחרי לא נשאר.
10. אני זוכר שלא הגישו למישהו שהיה מתחת ל 18 משקה אנרגיה למרות שאין בו אלכוהול,ושהאוטובוסים לא הגיעו כל שעה עגולה והמחמאות כבר רשמתי לכם בתלונה.
הפיצוי הנדרש לטעמי זה לא 20 אחוז הנחה ולא הנחה לטיפול VIP לא צריך אני חושב שהשקעתי מזמני זמן יקר באמת להגיד שנהנתי ברוב החופשה אבל היו דברים שהפריעו לי ובשביל לצאת בטעם טוב ואם אתם רוצים שאני ימליץ לחברים שלי ושאני יבוא עם המשפחה להתארח אצלכם שנית אז ראיתי שהבאתם פיצוי בסגנון של היום כיף,אם אני אקבל איזה יום כיף עם עוד שני אנשים או משהו אני אשמח .
זה היה לפני שנה וכמה חודשים אבל אני עדיין זוכר את החופשה ופשוט לא יצא לי זמן להתעסק בזה אז בקיצור אני אשמח לתשובה מהירה בקשר לפיצוי הנדרש .
הפיצוי שנתקבל לא ריצה אותי בעבור הבעיות שהיו ולא מימשתי אותו ואני מבקש פיצוי של יום כיף כמו שקיבלו כאן אחד מתלונת המתלוננים תודה עידן פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
נא קבל בשנית התנצלותנו על אי הנעימות שנגרמה לך במהלך שהותך במלון מג'יק סאנרייז קלאב, בחודש מאי 2008.

הריני להבטיחך כי פנייתך נבחנה במלוא תשומת הלב, לרבות בעניין גודל ומהות ההטבה שהוענקה לך. הערותיך והארותיך הועברו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון לפני כשנה וגם כעת.

תגובה:
ברצוני להבהיר כי כל פניה להנהלת רשת מלונות פתאל נבחנת עניינית והמענה המוצע מתחשב בנסיבות כפי שנבדקו על ידנו בתיאום עם הנהלת המלון.

מר לונר, אני מודה לך על פנייתך ומקווה להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה