פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כבוד הסכם נושא התלונה:
אליאב דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.07.09 היתי אמור לאכול ארוחת צהריים במלון כי שילמתי עבור זה היות וחזרתי בטיסה בשעה 11.30 ולאחר שמלאתי טופס יום קודם שאקבל3מנות אוכל בשעה 10 לא קיבלתי אוכל כפי שהובטח בתאריך 09\07\20 לאחר אין ספור טלפונים הובטח לי שישלחו לי שובר לארוחת בוקר במלון בחיפה אני עדיין מחכה השארתי עשרות הודעות גם בתא קולי וגם בקבלה השיחות עלו יותר מהארוחה לטיפולכם
בזבוז עשרות שיחות טלפון סוג הנזק :
פיצוי כספי עוגמת נפש ובושה פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

נא קבל את התנצלותנו הכנה על התנהלות צוות המלון בנושא שליחת שוברי הארוחה. המתואר על ידך, אינו תואם את רמת השירות הנהוגה במלונותינו. הערה הועברה להנהלת המלון.

תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, נשמח להעניק לך יום כיף לשלושה מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך).

מר אליאב, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה