פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו במלון בתאריכים 23-27/08/2009. חדרים 2814+2815. (בדרך כלל אני מאוד סבלני, הפעם היה ריכוז גבוה של חוויות לא נעימות, לכן בחרתי לפנות.)

1. קבלת חדרים
הגענו לקראת 15:00. ראינו טור אינסופי בלובי. נרשמנו והלכנו לאכול. רק לקראת 16:00 קיבלנו חדר.

2. רמת התחזוקה
מזגן:
בלילה ראשון, בסביבות שתיים בלילה מזגן הפסיק לפעול. התקשרנו למוקד, שלחו מישהו לעזור. בחור הגיעה וסגר דלתות פנימיות בין שתי החדרים, מזגן חזר לפעול. פתחנו דלתות (כדי לשמוע ילדים אם יתעוררו)-מזגן הפסיק לפעול. דיברנו עם מוקד עוד כמה פעמים עד 3 לפנות בוקר, שיחקנו עם דלתות, שום דבר לא עזר. בסופו של דבר סגרנו דלתות פנימיות ואשתי הלכה לישון בחדר הילדים. בבוקר תקלה סודרה. הדבר חזר על עצמו עוד פעמים אבל נפתר מיידית לאחר פניות למוקד.

מזרון:
המזרון לא היה זוגי. המזרון שלי היה שבור. בלילה השני החליפו אותו (גם המזרון החדש שאומנם לא היה שבור היה מאוד לא נח).

דלת כניסה לאמבטיה:
ביום השני ננעלה דלת כניסה לאמבטיה, התקשרנו למוקד. במקרה החדרן היה בסביבה ופתח את הדלת.

מטקות של טניס שולחן-באיכות ירודה.

3. חדר אוכל:
לא רוצה לדבר על איכות האוכל (לפי דעתי לא תואם מלון 4-5 כוכבים), רק על השירות. פעמים רבות נאלצנו להמתין בטור כ-20 דקות כדי להיכנס פנימה. חדר אוכל לא ערוך לשרת כל כך הרבה אנשים. גם בתוך חדר אוכל היו תורים. לעיתים קרובות הינו צריכים להמתין לצלחות וכוסות הרבה זמן.
כניסה לחדר אוכל צרה, גם נכנסים וגם ויוצאים –מעבר צפוף מדי.

4. אטרקציות:
סירת פדלים-לא מתאימה לים (אין כיסוי נגד השמש וקשה מאוד לתמרן איתה בים בעזרת פדלים)

טיול ג'יפים-לא מתאים לחום של אוגוסט.

5. בריכה:
לעיתים קרובות היו חסרות מגבות.

צריך לציין שצוות ברובו היה מאוד אכפתי ועזר. ביומים אחרונים בצורה יזומה היו מתקשרים לחדרים ובודקים מה חסר.
גן השעשועים היה מאוד נחמד ובריכת פעוטות הייתה מקורה.

דברים קטנים שיכולים להוריד עומס ביום בכניסה/יצאה: בכיכר לפני הלובי אבנים תופסות חלק ניכר מהכביש, ולכן רכב שפורק חפצים סותם מעבר. הורדת אבנים תאפשר פריקת חפצים מכמה רכבים במקביל.

בכביש היקפי ישנם כמה שערים שכדאי לפתוח אותם ביום כניסה/יצאה, אנשים לא יצטרכו לסחוב מזוודות
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם עקב מס' אירועים שפגמו בחוויית האירוח שלכם במלון. נא קבל את התנצלותנו הכנה על כך.

שמחתי לקרוא כי צוות המלון היה קשוב להערותייך וטיפל בהן במלוא תשומת הלב. הערכתך לרמת השירות ואדיבות אנשי הצוות הועברה לידיעת הנהלת המלון והעובדים.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו, ובוודאי להערות בונות, וכחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו והמלצותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך.
מר קרנר, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה