פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה לא בשביל מבוגרים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה במלון לאחר שקיבלתי המלצות מחברים לחופשה משפחתית. מבחינה כללית לילדים המקום נהדר אך למבוגרים...
הניקיון בחדרים ממש מזעזע, מהיום הראשון ועד לאחרון הג'וק המת ששכב על הגב במקחלת לא נוקה, ניקיון החדרים ממש לא עומד בסטנדרטים מינימליים, בחדר ישנו שלט שאומר שאי אפשר להשתמש במים לשתייה. מדוע? לשאלתינו קיבלנו תשובה "עיר מוזרה עם מים מוזרים".מה עושים משפחות עם תינוקות שצריכים לשטוף בקבוקים? מועדון הילדים פתאלנד מלוכלך, עם שאריות של עבודות יצירה מלפני מספר חודשים? ריח מזעזע של מוניות (כמו של עץ ריח ששמים במכוניות), בכל המתחם ישנו ריח באויר של טיגונים שנדבקים עליך העולים מהמטבח, התפריט של המסעדה מתבסס על טיגון בשמן עמוק, ארוחות ילדים (שזה דבר חיובי כשלעצמו) מתבססות על אוכל מהיר, נקניקיות, צ'יפס, שניצל. נשאלת השאלה האם ישנו דיאטן/תזונאי אשר מעורב בתהליך קבלת החלטות על התפריט?
כאשר חשקה נפשי בקינוח מהעוגה אשר הוגשה שם הסתבר שישנו ג'וק שמסתובב באיזור העוגה, כמובן שהערתי למלצר/טבח שהגיש את העוגה שמלבד ניסיון קלוש ולא יוצלח לתפוס אותו לא עשה כלום.
יכל להיות שבכל המקומות זה כך אבל אני לא בטוח. מזמן כניסת שבת ועד יציאת שבת לא הוגש קפה ומיץ בלובי ובחד"א. אלו שאינם שומרי שבת לא אשמים ולא צריכים לסבול.
בנוסף נתקלנו בבעיה בפתיחת החדר עם הכרטיס, 3 פעמים נאלצנו להחליף את הכרטיסים מכיוון שהם לא פתחו את החדר (אין צורך לציין את העובדה שצריך כל פעם ללכת לקבלה, לחכות בתור, להסביר, לחכות שיחליפו את הכרטיסים ובפעם האחרונה גם להזמין קב"ט שיקודד את הדלת מחדש)
ויתרנו על לילה אחרון לטובת נסיעת לילה צפונה חזרה ולא ממש הרגשנו שפיספסנו משהו בבוקר שלמחרת להיפך.
בקיצור לילדים החופשה טובה אבל למבוגרים אשר רואים קצת מעבר לא ממש

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך ושיתפת אותנו ברשמיך מהאירוח במלון.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל חוסר שביעות רצונך מרמת האירוח במלון. המתואר בפנייתך אודות רמת הניקיון בחדרך ובמלון, אינו תואם את הרמה הנהוגה במלונותינו ועל כך, נא קבל את התנצלותנו הכנה.

הצטערתי לקרוא את הערותייך לגבי מגוון המזון ואיכותו ועל שלא ענה על ציפיותיך. בחדר האוכל במלון, עמדת בריאות, מגוון סלטים ומגוון מאכלים מבושלים ולא מטוגנים. הערותיך בנושא הועברו לתשומת לב מנהל מזון ומשקאות.

מלון מג'יק סאנרייז מכבד את כל אורחיו ופועל בימי שבת ע"פ הנחיות רשויות הדת. בימי שבת מוגשת לאורחינו שתייה חמה, שאינה ממכונת קפה (קפה שחור ונס קפה) וכמובן גם שתייה קלה.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך.
מר שרון, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות. אקווה שרשמיך בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה