פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה מהנה נושא התלונה:
אשואל בני שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון בשעות הבוקר המוקדמות בסביבות 8 הזמנתי 2 חדרים ובקשתי שיהיו צמודים חדר 1 קבלתי בשעה 1300 ואת הסויטה קבלתי 1730 ולאחר מכן הייתי צריך לפנות שוב לקבלה כ4 פעמים בכדי לסדר את הכרטיס לא יכלו להגיד שיש בעיית תקשורת ואת החדרים לא קבלתי צמודים חדר אחד 2416. וחדר שני 2511 וכך גם בסויטה במשך 3 ימים נוספים הייתי צריך לחזור לקבלה בכדי לקודד את הכרטיס באתי לנופש ולא לעשות כושר ונוסף לכל זה ביום רביעי לא ניקו את הסויטה פניתי למיקי מנהלת שרות לקוחות ועדכנתי אותה. לא כך צפיתי מהנופש אצלכם אני מתארח כבר שנה רביעית ונהנה בדרך כלל וממליץ לחברים להצטרף והשנה הבאתי כ15 משפחות מהמושב. ביו האחרון כתבתי מכתב למנכ"ל קובי ולא קיבלתי תשובהץ ב1-9 פניתי לדבורה העוזרת של קובי והיא אמרה שהיא מפנה את התלונה ליחסי ציבור ויפנו ועד היום לא טיפלו בתלונה חבל שמשארים רושם רע

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם לשוב ולהתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה. אנו מייחסים חשיבות רבה לאורחים חוזרים ומעריכים את נאמנותם לרשת ולמלונותיה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.

ככלל, שעת קבלת החדרים במלונות הרשת היא מהשעה 15:00. המלון עושה כל שביכולתו כדי להיענות לבקשת אורחיו בנושא שיבוץ בחדרים סמוכים והקדמת מועד מסירת החדרים, בכפוף לנסיבות ולתפוסות המלון. בבדיקה ברשימותנו נמצא כי חדרייך נמסרו האחד בשעה 12:10 והשני
ב- 15:45 ואני מצרה על שלא ניתן היה לשבצכם בחדרים סמוכים.
נא קבל את התנצלותנו על בעיית המפתחות ועל אופן התנהלות צוות המלון וטיפולו בתלונתך.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך.
מר אשואל, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה