פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מידע שגוי ממרכז ההזמנות ביחס לפעילויות המלון נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב זה הוא מכתב על הגינות, יושרה ושקיפות.
לרגל יום הולדתי הזמנתי חופשה בת שלושה לילות באילת במלון המלך שלמה ובהחלטה ספונטנית החלטנו להזמין עוד שני לילות ברשת מלונות פתאל.
התקשרתי למוקד ההזמנות של פתאל וביקשתי המלצה על מלון "קצת אחר". איש המכירות המליץ על מג'יק סנרייז קלאב והדגיש כי מדובר במלון כפרי עם אטרקציות ייחודיות של טיולי ג'יפים ופעילות ימית מגוונת. החלטנו לנסות וביצענו הזמנה לזוג+תינוקת (בת כשנתיים) לימים שבת-שני 12-14/09/09.

לצערנו, כאשר הגענו למלון הסתבר לנו שמילים לחוד ומעשים לחוד.
ראשית, לא ניתן להירשם לפעילות ביום שבת, ביום ראשון יש השבתה עקרונית כללית של כל האטרקציות כולל פעילות של צוות הבידור בברכה וכולל ה-snack bar, וביום שני יש לפנות את החדר עד השעה 11:00 מה שלא משאיר זמן כלל ליהנות מהאטרקציות . מכיוון שנציג המכירות יודע על מדיניות הרשת ביחס לימי הגעה וימי ראשון עליו היה לציין זאת בפניי. בפועל, לא נהנינו כלל משום פעילות ייחודית של המלון עקב הסתרת המידע ע"י נציג המכירות.
שנית, ביום שבת 12.09 בן הגענו למלון הייתה במלון אליפות אירופה לנוער בהרמת משקולות. עקב כך לא הייתה פעילות כלל של צוות הבידור ללא בברכה, ולא בשעות הערב. היעדר פעילות הבידור המשיך אף ליום ראשון כחלק ממדיניות ההשבתה ביום א' ולמעשה נפגשנו עם צוות הבידור רק ביום ראשון בשעה 20:00 בערב.
שלישית, בזמן שהותנו במלון נמסר לנו כי כל האטרקציות מוגבלות החל מגיל שלוש מבחינת ביטוח. אני חושבת שיש לציין מידע זה בקרב אנשים המבררים על מגוון הפעילויות במלון ואפשרויותיו.
כאימא לילדה בת שנתיים שכבר הייתה בפעילות ימית לאחרונה לאחר שרכשנו עבורה בגד ים מיוחד הכולל מצופים פנימיים האכזבה היא גדולה.

אני רוצה להדגיש את מפח הנפש והאכזבה הגדולה מהתנהלות הדברים וכיצד הציפיות הגדולות לחופשת יום הולדת שונה ואחרת ( יום הולדתי חל ב-12.09.) הסתכמו בברכה ללא פעילות בידורית וללא אטרקציות כפי שהובטח. חשוב לציין שאף שעות הפתיחה של הsnack bar ביום שני היו 3 שעות לאחר השעה שפורסמה בדף המידע לאורחים. כאשר פניתי לדלפק הקבלה תשובתה הייתה כי הייתה טעות בהדפסה וזה מה יש.
אני חושבת שלמען ההגינות והיושרה, במיוחד כאשר מדובר באורח שמעולם לא התארח במלון והתקשר לבצע בירור, אם ההזמנה היא ביום שבת לשני לילות בלבד יש לציין באוזני האורח כי סביר שלא יוכל ליהנות מהאפשרויות השונות שהמלון מציע.אם יש במלון פעילות אחרת שמבטלת את פעילות הבידור יש לציין את זה בהזמנה, אם יש טעות בהדפסה קחו אחריות ותנו שירות הולם.
בציפייה להתייחסותכם העניינית.

בברכה,

העתק נשלח בפקס למנכ"ל המלון וכן מנכ"ל מלונות הרשת

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה. צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.

האירוח במלון מג'יק סאנרייז קלאב נערך ככלל במחזורי אירוח של מספר ימים, מחזור אמצע שבוע – בימים ראשון עד רביעי או חמישי או, מחזור סוף שבוע – בימים חמישי עד שבת/ראשון. במהלך מחזור אירוח מוצעת לאורחים תוכנית אירוח הכוללת גם אטרקציות מגוונות.בימי ראשון וחמישי, שהינם ימי הגעה או עזיבה, לא מתקיימות חלק מהפעילויות והודעה על כך מפורסמת כנדרש בכל פרסומינו.

נא קבלי את התנצלותנו הכנה על אופן התנהלות נציג מרכז ההזמנות שלא עדכנך מראש באינפורמציה זו כמו גם, שילדים מתחת לגיל שלוש אינם רשאים להשתתף באטרקציות, מטעמי בטיחות. הערה הועברה לתשומת לב מנהלת מרכז ההזמנות, למניעת הישנות מקרים דומים.
שמחתי להתעדכן כי מנהלת תורנית, מיקי, אישרה עזיבה מאוחרת, בשעה 14:00 , ללא תוספת תשלום.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו כל הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון ומנהלת מרכז ההזמנות. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך.
גב' כהן קדושאי, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה