פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קיבוץ איילות כתובת:
רשת פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על עוגמת נפש שנגרמה לי בהגיעי לבית המלון מג'יק סנראייז,
היו לי שתי הזמנות חדרים, אני עם 3 ילדים בחדר סיירה,מספריי הזמנה 333704 וחדר הוריי מספר ההזמנה 333827 ...התקשרתי לשריין מקום לחברה בחדר של הוריי,ולאחר שעות מספר ביטלתי כי לא התאפשר לחברה שלי להגיע בסופו של דבר,התקשרתי לבטל,ואמרו לי ששי זה שעשה לי את ההזמנה ידבר איתי,בסוף התקשרה בחורה ואמרה שהביטול התקבל,שאלתי אם לא יהיו בעיות במלון אמרה לי הכל בסדר...וכשהגעתי למלון אמרו שאני חייבת לשלם 300 שקל בגלל הביטול בארקיע...ושזה לא הולך למלון...אחרי דין ודברים החלטתי לשלם ואז להתלונן..יש לציין ששלחו לי למייל שני אישורים וקבלות על שני החדרים ,ולטיסות בארקיע,וכשהתקשרתי להוסיף את החברה שלחו לי הזמנה חדשה רק על המלון ולא על ארקיע ....ולא שלחו שום מכתב ביטול,אבל לא שלחו קבלה על ארקיע ...וכאמור הפקידה חייבה אותי על ארקיע ...לדעתי זאת חוצפה ...ואני רוצה לקבל את כספי חזרה ....לא בסדר שמנצלים ככה ...בני אדם...

בצפייה ותודה לתשובתכם המהירה ועזרתכם...
נ.ב.
אני אם חד הורית וחולה במחלת הסרטן ורציתי קצת להתאוורר זה לא שיש לי כסף עודף...,,, והלוואי שהיה ...זה לא פר לעשות לי ככה....כל הקבלות שמורות אצלי...

בתודה
ענת
כספי סוג הנזק :
החזר כספי +פיצויי כספי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך.

נא קבלי את התנצלותנו הכנה על הטעות המצערת של מרכז ההזמנות ועל החיוב השגוי.

עם קבלת פנייתך, זיכינו חשבונך ב 300 ₪ לכרטיס האשראי. העתק חשבונית זיכוי נשלח לכתובת ביתך .

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו, אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו.

גב' כהן, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך . נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
תגובה:
החשבון זוכה בסך 300 ש"ח כנדרש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה