פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ויחס מזלזל מצד עובדי הבר במלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו במלון בין התאריכים 14/03/10-17/03/10 את החדר קיבלנו בזמן
השירות בקבלת החדר היה ברמת הסביר בלי יותר מידי חיוכים, התחושה הכללית
במלון היא שהעובדים יוצאים לידי חובה ביחס כלפייך ובעצם עושים טובה שהם נותנים לך שירות, זה המשיך ביחס המזלזל שקיבלנו בבר, במלון שמגדיר את עצמו כמלון "הכל כלול" ומציג את עצמו כמלון 5 כוכבים.
צוות הברמנים מתייחס בזלזול וההרגשה הכללית היא "עושים לך טובה שמתייחסים אלייך".
דבר נוסף אציין שהתארחתי במלון בתקופה רגועה ולא לחוצה
כך שלעובדי המלון לא היה מי יודע מה לחץ.
המלון היה מאוכלס ב50% אם לא פחות.
אם אתם מתכוונים להתארח במלון תדאגו להצטייד בתעודת זהות כשאתם הולכים אל הבר מפני שהברמנית (מתלמדת) שלחה אותי לחדר להביא ת.ז,
(אני בן 23 והחדר במלון הוזמן על שמי ומהויזה שלי ובת זוגתי בת 25 )
אמרתי לה שאני לא מתכוון ללכת כל הדרך לחדר (החדרים הם בעצם דירות שמרוחקות מן הלובי שבו נמצא הבר) , אמרתי לה שתתקשר לקבלה ותשאל לגביי
ואז היא תיראה שהחדר רשום על שמי (אמרתי לה את כל הפרטים שלי).
עד כמה שידוע לי וגם למנהלת שדיברתי איתה לאחר מכן, על מנת להזמין חדר במלון אתה צריך להיות מעל גיל 18 לפחות.
היא לא הסכימה להרים טלפון והיא קראה לאחראי שלה
בחור בשם איליה, איליה התווכח והרים מעט יותר מידי את הקול לאחר מכן "עשה טובה" וקיבל את ההזמנה שלנו.
לאחר מכן התלוננתי למנהלת בשם מיקי, היחס מצידה היה טוב מאוד והבחנתי בכך שהיא דיברה עם אותם עובדים בעייתיים.
היחס השתפר לאותו רגע בלבד.
לאחר מכן שחזרנו בשעות הערב הרגשנו שסומנו ע"י הברמנים
והיחס המשיך להיות גרוע ואף מזלזל כשעמדנו בתור כמו כולם ולא התייחסו אלינו.
מרגע זה פשוט הרגשתי שעושים לי טובה שנותנים לי שירות.
עובדי הבר גרמו לי ולבת זוגתי עוגמת נפש ביחסם המזלזל.
אני בדיוק חזרתי מן המלון לפני כשעתיים ואני עדין מלא בכעס מהיחס המזלזל.
כשעשינו צ'ק אווט התייחסו אלינו בזלזול ואפילו לא אמרו לנו "להתראות" או "נסיעה טובה" כנראה שזה קשה מידי עבור צוות העובדים של המג'יק סאנרייז.
אני למלון הזה לא חוזר וגם לא אמליץ עליו לאף אחד, למרות שאני הגעתי אליו
לאחר המלצות של חברים, כנראה שבעבר השירות היה אחרת...
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעביר את העובדים סדנא או קורס מזורז על נתינת שירות ללקוח. פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מר בן אילן שלום רב,אני מודה לך ולבת זוגך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לך.
בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבל את התנצלותנו הכנה על התייחסותם של מלצרי הלובי שאינה תואמת את רמת השירות והאירוח הנהוגה במלונותינו. הערה הועברה למנהל מזון ומשקאות, למניעת הישנות מקרים דומים.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו, אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו. בהתאם, מכתבך על כל הערותיו הועבר לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך.

מר בר אילן, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה. אקווה כי רשמיך בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה