פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשד לגניבה של מצלמה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
• בתאריך 19.03.2010 יצאתי לחופשת משפחתית במלון מגי'ק סאנרייז.
• במוצ"ש 20.03.2010 השארתי את התיק בחדר האוכל של מלון מג'יק סאנרייז.
• למחרת יום ראשון פניתי לקבלה של מגי'ק סאנרייז ועדכנתי אותם כי תיקי נעלם .
• בקבלה עלו מול הביטחון של המלון לבדיקת הנושא וחזרו אלי בתשובה כי לא נמצא דבר.
התעקשתי להפגש עם הקב"ט של המלון שהגיע ועשה בדיקה בסיסית ביותר ואמר לי כי אין דרך לבדוק מה עלה בגורלו של התיק שלי ( דבר תמוה ביותר ).

• מאחר ובתיקי הייתה מצלמה עם כל הזכרונות מהחופשה ובכלל החלטתי להתעקש על בדיקה קצת יותר מקיפה מזו שנעשתה והחלטתי לפנות לרשת פתאל באמצעות מייל .
• ביום שני 22.03.2010 יום לאחר חזרתינו מהחופשה כתבתי מייל באמצעות אתר רשת פתאל, באותו יום יצרה עימי קשר רינת שהציגה את עצמה בתור אשת יחסי ציבורשל מג'יק סאנרייז ואמרה כי הנושא יטופל על ידה , ובאמת ביום שלישי 23.03.2010 באופן מפתיע התקשרה אלי רינת ומסרה לי שהתיק נמצא במחלקת ביטחון והייתה פשוט איזשהיא אי הבנה, בבטחון חשבו שזה שייך לאחד העובדים ולכן לא יצרו עימי קשר .
• שמחתי מאד על המענה המהיר ורינת אמרה שגם הארנק נמצא רק המצלמה איננה , הסברתי לרינת שמשהו מאד מוזר ורציתי לדעת מי מצא את התיק? איפה הוא היה? למה לא התקשרו אלי?
(למרות שהשארתי ביום ראשון את הפרטים שלי למקרה שימצאו אותו). רינת אמרה שהיא לא יודעת את כל הפרטים והפנתה אותי ישירות לבטחון של המלון , שוחחתי עם אחת מהבנות מהביטחון והיא לא רצתה למסור לי פרטים .(דבר שעורר בי חשד נוסף כי יש משהו שמסתירים ממני) , חזרתי לרינת ורינת ביקש מהקב"ט הראשי שיצור עימי קשר. הקב"ט לא יצר איתי קשר ושוב התקשרתי לרינת ורינת ביקשה שיצור עימי קשר , דיברתי עם אושרי (הקב"ט) ולאורך כל השיחה חשתי כי אושרי מנסה להסתיר משהו , אושרי אגב דיבר עם אור במקביל לשיחתי שלי איתו ואור מהביטחון, שלי לא מסרה פרטים פתאום מסרה לאושרי את כל הפרטים , שהתיק נמצא כבר במוצ"ש והם שמו ישר את הארנק בכספת וחיכו שאולי אני אשכח בכלל מכל הסיפור ...
• כן ככה זה נשמע ... אמרתי לאושרי שיש עוד הרבה שאלות שכדאי לשאול על מנת להבין בדיוק מה קרה . אושרי אמר שיבדוק ויחזור אלי , עד עכשיו לא חזר אלי, גם רינת אמרה שתבדוק ותחזור אלי ועד עכשיו לא חזרה אלי , בשיחה אחרונה שלי עם רינת מאתמול רינת אמרה שיש לה דברים יותר חשובים להתעסק איתם (הכנות לקראת פסח) ושעדיין אין לה תשובה בשבילי.
• אגב , התיק הגיע אלי בחזרה לאחר שאני שילמתי את השליחות ולא מלון פתאל שמבחינתו מדובר בעוד אבידה ותו לא.
וגיליתי אכן שגם כספי שהיה בארנק נעלם (אומנם מדובר בסה"כ ב 50 ₪ ) אבל זה רק מוכיח שמישהו פתח את התיק ודאג להעלים את הדברים שיוכל לעשות בהם שימוש.

מאד קשה להעלות בכתב את התחושות שעוברות עלי מהרגע שבו נעלם לי התיק עד לרגעים אלו ממש, זה מתחיל מהרגע שגיליתי שהמצלמה נעלמה לי ובנוסף התחושה הקשה שמלווה אותי שפנייתי למג'יק סאנרייז נפלה על אוזניים אטומות וחסרות רגשות וערכים לחלוטין .

אין בידי להניח לנושא ולא רק בגלל חשיבות האבדן שלי האישי אלא בגלל שאני חושבת שעדיין יש עוד תקווה.

אגב , החופשה הייתה לכבוד יום הולדתי . וה"מתנה" שקיבלתי מרשת מלונות פתאל היא מתנה שלא אשכח לעולם ...
כספי סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
גב' גביש שלום רב,
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי אבדת את תיקך ועל אי הנעימות שהדבר הסב לך.

המלון אינו אחראי על חפצי האורחים, אלא אם הופקדו בכספת.למרות זאת, צוות הביטחון עשה כמיטב יכולתו לאיתור התיק, כפי שאנו נוהגים במקרים שונים של אבידות במלון, גם לאחר שהאורחים עזבו המלון.

צר לי על בחירתך להטיל דופי בעובדי המלון, הריני להבטיחך כי משנמצא התיק ונמסר לצוות הביטחון, הוא הופקד בכספת על תכולתו. הערותייך לגבי תכולת התיק ופריטים, שלדברייך נעלמו ממנו, נבדקו במלוא תשומת הלב. לצערנו, עד כה לא נמצאו, באם ימצאו, נשמח להשיבם אליך. במידה ותמצאי לנכון, תוכלי לפנות למשטרה בתלונה והמלון ישמח לשתף פעולה.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו.

גב' גביש, אני מודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.

תגובה:
מכתב תשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה