פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נמלים במיטה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי ואני הצטרפנו לטיול במסגרת העבודה בעירית פ"ת.
זה היה בחודש אפריל. כמדומני בשבוע של ה- 15 לחודש. או לאחריו.
בלילה הראשון ישנו במיטה והתגרדתי כל הלילה.
בלילה השני ישנו במיטה ושוב כל הלילה התגרדתי. מרוב שהייתי עייפה מהלילה הקודם לא קמתי לבדוק למה זה קורה.
בבוקר הסתכלתי על המזרון מקרוב והסתבר שהיו נמלים קטנות וצהובות במיטה. מלא נמלים. קראתי למנקה והיא נבהלה וקראה לאחראי שהביע התנצלות.
באותו היום סיפרתי למנהלת והיא אמרה שתדאג לפצותינו.
באותו היום עזבנו את המלון. חזרה הביתה.
השארתי לה טלפקס שלנו והיא עד היום לא חזרה אלינו. בגלל שאנו חירשים היה לנו קשה לתקשר עימם טלפונית כי המוקד עונה לנו ואיננו מבינים את המוקד.
לא נהנו מהשינה מהלינה. במיוחד שאנו הורים לתינוק שנולד לנו בחודש ינואר והלילות אצלנו הם לבנים והחלטנו להצטרף לנופש מהעבודה של בעלי במיוחד לנוח ולצבור כוחות. חזרנו הביתה מותשים לגמרי. ועם טעם רע.
עד היום עוברת בי צמרמורת כשאני חושבת איך ישנתי כל הלילה עם הנמלים הללו עולות על גופי.... ועולות על גופי...
עוגמת נפש, בזבוז כספי, חוסר הנאה סוג הנזק :
פיצוי כספי של הנופש ועוגמת נפש פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, שם ותפקיד:
נאוית שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מג'יק סאנרייז קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

קראתי את מכתבך בשימת לב יתרה. באשר לליקויים שהוזכרו על ידך - אבקש לא להלאות אותך בתירוצים כאלה ואחרים, שכן המתואר במכתבך אינו מאפיין את המלון ואינו תואם את רמת השירות אליה אנו שואפים.

כאמור, אנו מתייחסים ברצינות רבה לפניות מצד אורחינו, והערותייך הועברו לטיפולם האישי של מנהלי המחלקות הרלבנטיים לצורך הפקת לקחים.

ש להביא מכתב מקורי זה למלון לשם זיכוי חשבונך ולהציג תעודה מזהה עם הגעתך למלון (הזמנה זו הנה אישית ואינה ניתנת להעברה).

כידוע לך, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחושי כך.




תגובה:
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אתך במלוננו,
ואשמח להעניק לך 20% הנחה בשהייתך הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב.
תוקף ההזמנה עד לתאריך 20/12/2006.
מכתב באמצעותו תוכלי לממש הצעה זו יישלח אליך באמצעות המייל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה