גליה רינג, |
שם ותפקיד: |
נאוית שלום רב,
ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מג'יק סאנרייז קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.
שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.
קראתי את מכתבך בשימת לב יתרה. באשר לליקויים שהוזכרו על ידך - אבקש לא להלאות אותך בתירוצים כאלה ואחרים, שכן המתואר במכתבך אינו מאפיין את המלון ואינו תואם את רמת השירות אליה אנו שואפים.
כאמור, אנו מתייחסים ברצינות רבה לפניות מצד אורחינו, והערותייך הועברו לטיפולם האישי של מנהלי המחלקות הרלבנטיים לצורך הפקת לקחים.
ש להביא מכתב מקורי זה למלון לשם זיכוי חשבונך ולהציג תעודה מזהה עם הגעתך למלון (הזמנה זו הנה אישית ואינה ניתנת להעברה).
כידוע לך, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחושי כך.
|
תגובה: |
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אתך במלוננו,
ואשמח להעניק לך 20% הנחה בשהייתך הבאה במלון מג'יק סאנרייז קלאב.
תוקף ההזמנה עד לתאריך 20/12/2006.
מכתב באמצעותו תוכלי לממש הצעה זו יישלח אליך באמצעות המייל. |
פתרון: |
|
|