|
|
|
|
|
|
מלון ברמה גרועה ביחס לעלות ולפרסום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התארחתי בחודש אפריל לאחר חג הפסח, עם כניסתנו למלון התחילו הבעיות ולא קיבלנו חדרים צמודים למרות שהובטח לנו בנוסף הובטח לנו שיהיו לולים לתינוקות בחדרים והפלא ופלא - גם הלולים לא היו. המלון ברמה של 3 כוכבים ולא יותר, אוכל ברמה בסיסית ביותר, אני קיבלתי חדר עם שטיח מטונף וריח של סיגריות סימני רטיבות על הקירות והכי חמור, כמות לא מבוטלת של עכבישים בחדר (גדולים, נתקלתי וצילמתי 3 במהלך השהות ורק אצלי בחדר!) וג'וק אחד שהחליט לחקור לי את הבגדים בארון. לחברה שלי יש טראומה עד היום לאחר שעכביש גדול החליט לישון איתנו במיטה. אותו הדבר היה גם בחדרים של האחים שלי שגם הם קיבלו ביקורים של ג'וקים, וגם בחדרים שלהם, שטיח החדר היה מטונף.
לאחר שפניתי לרשת פתאל, קיבלתי "מתנה"... 20% הנחה בביקור הבא במלון, סוג של בדיחה? לא רק ששילמתי סכום נכבד על חופשה שהפכה למטרד (סיור בחדר שאין חרקים לפני שנכנסים + ניעור מגבות) הם עוד רוצים להחזיר אותי למלון...
למרות הכל, יש לציין את טיב השרות והיחס ממנהלי השרות (מיקי, רינת) שהיה ברמה מעולה, והעזרה בנושא אישי שהעלתי. אך זאת לא עזר לטעם המר שהשאירה לי החופשה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי / פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
נא קבל בשנית את התנצלותנו הכנה על אי הנעימות שנגרמה לך ולבני משפחתך במהלך שהותכם במלון מג'יק סאנרייז קלאב.
צר היה לי לקרוא כי תשובתי לא הניחה את דעתך. הריני להבטיחך כי פנייתך נבחנה במלוא תשומת הלב, לרבות בעניין גודל ומהות ההטבה שהוענקה לך. אנו חוזרים ומדגישים כי מתוך הבנת הצרכים המיוחדים של המלון הבנוי כמבנה פתוח, מקפיד המלון כחלק מתחזוקתו השוטפת, על ריסוס והדברה בכדי למגר ולהקטין את בעיית החרקים. לצערנו, לא תמיד ניתן למגר את התופעה לחלוטין.
|
תגובה: |
מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, הועברה פנייתך והערותיך הנוספות לבדיקת הנהלת הרשת.
מכתב תשובה נשלחו לכתובת ביתך ולבני משפחתך.
מר צברי, אני מודה לך על פנייתך ומקווה להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
|
פתרון: |
|
|
|