פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות והתחשבות באורחי המלון. נושא התלונה:
מזרחי יוסף מזרחי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מרכז עזריאלי 3 תל אביב כתובת:
בנין משולש קומה 35 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/6/10 הגעתי בבוקר בסביבות 10:00 למלון המתנתי תור ארוך בקבלה עד שהגיע תורי ותור אמא שלי.עוד בהמתנה לקבל שרות מלא זבובים קיבלו את פננו לא נדבר על ריח הפרות מהקיבוץ.אמא שלי ואחותי קיבלו קומה קרקע אני קיבלתי חדר קומה שנייה קטן ביקשתי לעבור לקומה קרקע התקבלתי בסירוב לאחר ויכוחים קיבלתי חדר קומה קרקע בשש בערב. לאחר ארוחת הערב הלכנו המשפחה ללובי שם נעקצנו על ידי יתושים.וגם היה יתושים בחדרים ביקשתי בסביבות השעה 23:30 מכשיר נגד יתושים קיבלתי תשובה בטיפול .בשעה 01:00 התקשרתי לקבלה לשאול מה אם מכשיר תשובה בטיפול בשעה 02:00 התקשרו לחדר מהביטחון ואמרו שאין מכשיר ואם אני רוצה להחליף חדר תשובתי היתה לא באמצא הלילה.יום למחרת ביקשתי כל היום מכשיר ליתושים תשובה בטיפול.בשעות הערב הביאו לחדר קטלן יתושים שנראה כאילו נמצא בזבל וגם לא עובד.יום למחרת לאחר דרישה כל היום קיבלתי בערב מכשיר לקיר.בנוסף רציתי לציין ביום הראשון בקבלת חדרים לא היה את כל הכסף התשלום במזומן אלה רק חלק לכן ביקשתי מהפקידת קבלה לשלם 1,000 ש"ח מזומן ואת ההפרש כשאלך להביא את הדברים מהמלון השני , כמו כן קיבלתי תשובה שאני חייב לשלם את כל הסכום עכשיו או לתת כרטיס אשראי , נאלצתי לאחר ויכוח לשלם הפרש של 1,251ש"ח בכרטיס אשראי ב- 6 תשלומים כיוון שלא רצו לחכות שאני יביא את הפרש הכסף במזומן התעצבנתי על היחס וביקשתי לבטל את החדר , נהנתי בחיוב אבל נאלצתי להיות לא עם המשפחה במלון. מאוחר יותר חזרתי עם המשפחה לקחתי חדר חדש שקיבלתי אותו בשעה 18:00 בערב ושילמתי תשלום במזומן .אפשרי לגבות מאדם תשלום עבור החדר סכום חלקי ולשמור לו חדר ומפתח והאדם יחזור עם הדברים יתנו לו את החדר לאחר שישלים את הסכום החסר ולא אומרים שאין אפשרות לקבל אם לא אתן גיבוי כרטיס אשראי . (מה עושים אם אן כרטיס אשראי?) . בנוסף התלולנתי בקבלה וגם אצל רינת מדוע לא מטפלים בעיניין הזבובים בכל מקום גם בחדר אוכל על ידי ריסוס, מדבקות ,או מלכודות זבובים . חדר אוכל היה מפוצץ אנשים ולא בשני מושבים בארוחת ערב כמו שכתוב .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי עבור ההיתיחסות אלינו במלון פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך.

בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבל את התנצלותנו הכנה על האירועים שפגמו בחוויית האירוח שלך במלון.
צר היה לי לקרוא על אי הנעימות אשר נגרמה לך ולבני משפחתך בעקבות הימצאות זבובים בשטח המלון. לצערנו, מדובר במפגע טבע שמקורו אינו במלון. המלון מטפל בנושא בתיאום עם הרשויות ומעסיק במלון חברת הדברה, עד למיגור מלא של התופעה.

על פי נוהלי הרשת, קבלת חדרים במלונות מחייב בתשלום בתהליך הקבלה למלון. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך.

המתואר בפנייתך אודות התנהלות צוות המלון בנושא בקשתך לקוטל יתושים, אינו תואם את רמת השירות הנהוגה במלונותינו. הערה הועברה לגורם המתאים במלון למניעת הישנות מקרים דומים.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו, אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו. בהתאם, מכתבך על כל הערותיו הועבר לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך.

מר מזרחי, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה