פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נורמת שירות ואירוח לקוייה נושא התלונה:
אוז יניב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי רוצה לשתף אתכם במספר אירועים אשר התרחשו לי במהלך השהות שלי בבית- המלון .
משך השהות שלי כללה 2 לילות עד תאריך 17/8/2010.
- מרגע כניסתי לחניית המתחם של המלון לא נתקלנו באף שומר או עובד בית על מנת לפרוק את ציודנו בשטח הכניסה ונאלצנו להיכנס פנימה ע"מ לבקש עזרה.
- מרגע כניסתנו ללובי הבית-מלון, נראה כי המזגנים לא עובדים כלל או שעבדו על טמפרטורה גבוהה מאוד במיוחד לימים חמים אלו.
- רמת האקוסטיקה הייתה ברמה נמוכה, ומכל עבר שמענו צעקות ודיבורים ולא היה נראה ששקט ישרור בלובי זה.
- התור לקבלת מפתח היה נראה מסורבל ולא נוח, בתור שהחל מסוף הלובי ונראה שלמאבטחים במקום היה קשה לאכוף את הסדר במקום, ואורחים הסתננו ללא הרף ללא לעמוד בתור.
- בעת הגעתי לפקידת הקבלה ביקשתי להאריך את השהות של ב – 2 לילות נוספים עד לתאריך 19/8/2010, שלפני כן דאגתי לדבר עם מרכז הזמנות והובטח שבעת הגעתי לבית-מלון הם יאריכו לי את השהות ב 2 לילות וכל מה שעלי יהיה לעשות זה ליצור קשר שוב עם מרכז הזמנות ע"מ להסדיר את הסדרי התשלום.
מפאת תפוסה מלאה בבית-מלון סירבו להאריך לי את השהות ב 2 לילות נוספים, ועל
כך הזמנתי לבית-מלון אחר בעיר "אילת".
- בעת כניסה לחדר-אוכל לא היה תזמון של אורחים על ידי מארחת, ולא היה מארח/מלצר אשר מלווה את הסועדים לשולחן, ותפקידנו היה למצוא שולחן שלרוב גם לא היה ערוך ואם הוא היה ערוך זה היה חלקי ובכל ארוחה היינו צריכים לבקש ממלצר שלא תמיד היה נראה בסביבה סכו"ם, צלחת, כוס. ואף קרה שאני ובת זוגתי התחלקנו במזלג אחד, והיינו צריכים להשאיל משולחן לידנו מלחייה או פלפליה.
- מזנוני החדר האוכל תמיד אזל המלאי צלחות, ונראה שכוח האדם בחדר האוכל היה מצומצם מאוד והצוות לא עמד במטלותיו.
- הוזמנו להצגה שהחלה בשעה 21:00 באולם מופעים, מפאת חוסר מקום נאלצנו לוותר על החוויה ולחזור לחדרנו.
- בעת הגעתנו לבריכה בסביבות שעה 10:00 ולאחר שהות בבריכת המים שמנו לב לעובדה שלא היה מציל בסביבה על אף שהבריכה הייתה מלאה בעשרות ילדים ואורחים, וזה ארך למעלה משעה ארוכה שלא היה נוכח מציל בבריכה.
- בעמדת חלוקת מגבות לא תמיד הייתה מאוישת ונאלצנו לחכות זמן רב.
- בעת פתיחת המזנון בבריכה בשעה 13:00 היה נוכח מאבטח שמנע מכל האורחים להיכנס עם מזון לשטח הבריכה, דבר מקובל ומוצדק רק חבל שלא היה מאבטח בחלק השני של הבריכה כי מצד זה היה נכנס כל אורח עם מגשי מזון למתחם הבריכה אשר לא הצליח להיכנס מקודם.
- ברזי המים בשירותים שבמתחם הבריכה לא עבדו ולא היה ניתן לשטוף ידיים.
- חדר מספר 2201 אשר לנו בו נראה כי יש כתמי צואה על קיר השירותים ובמשך 3 ימים לא טרחו לנקות זאת.
- המיטות היו מיטות יהודיות ומופרדות ולא היו נוחות לשינה וחריץ נפתח בין שני המיטות בזמן שינה.
- הסעות לעיר מתבצעות בשעות מוקדמות ולרוב מעדיפים האורחים לצאת בשעות הערב למרכז העיר, סיום השאטלים מתנגש בזמני ארוחת הערב ולכן נאלצים רבים לוותר על הסעות ולנסוע ברכב אישי
- התאורה ל"פתאלנד" לא עבדה והדרך הייתה חשוכה ולא נעימה.
לתשומת לבכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה