פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התארחנו במלון מגיק סנראיס אילת מתאריך 12.09 עד 16.09 על הנייר מלון 5 כוכבים הכול כלול
קבלנו חדר מלוכלך בדרגה של 3 עד 3.5 כוכבים המזגן לא קירר באופן יעיל.
לאחר שפנינו נשלח אלנו איש תחזוקה שניסה לשכנעה שכך צריך לעבוד מזגן ורק לאחר שפנינו שוב החליטו להגביר את העוצמה של המזגן המרכזי
המלון היה נראה מלוכלך ומוזנח. בבית מלון היו עובדים לא מקצועיים בעיקר עובדים זרים חלק כנראה מסתננים מאפריקה שעבדו גם במקומות רגישים כמו המטבח וחדר אוכל (ספק אם הם מורשים לכך) ובסידור חדרים התוצאות בהתאם
הצלחות והסכום בחדר האוכל מלוכלכות האוכל בינוני מאוד פעמיים קרה שלא היה כמעת מלאכול
בסיכום עוגמת נפש
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
נשלח מכתב תשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה