פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ממלון מגיק סאנרייז קלאב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שהיתי במלון הנ"ל לפני מספר שנים והכל היה נפלא, לכן המלצתי לבני משפחתי לחזור למלון לחופשת הקיץ. הזמנו שלושה חדרים, ולמרבה אכזבתי החדרים לא היו ראויים לבית מלון. בשניים מן החדרים המזגן לא עבד, באחד מהם החליפו מנוע למזגן תוך כדי שהאורחים שוהים בחדר (במקום להעביר אותם לחדר אחר), בשניים מן החדרים המקרר לא קרר והנושא לא טופל כלל, לטענת המארחים הוא משמש כשומר קור, דהיינו צידנית. בכל אחד מהחדרים אביזרי האמבט היו שבורים.בנוסף, השרות של הצוות היה מתחת לכל ביקורת, בכל פעם שהגענו לבקש דבר כגון גלידה, שתיה, ארטיק... היחס היה קר ועוין, באחת הפעמים איש הצוות פגע בבתי בת השמונה עד כדי בכי! זאת ועוד מועדון הילדים היה דל מאוד ולא עשיר בחומרים מעניינים לילדים או במשחקים, ואם לא די בכך ביום האחרון חטפתי גם קלקול קיבה (יחד עם עוד כמה נשים במלון) ולא יכולתי להינות מהמשך החופשה. מיותר לציין את הבושה שחשתי כלפי בני משפחתי שהרי אני זו שהמליצה להם להגיע למלון זה, אני מצטערת שביליתי שם את החופשה ובזבזתי כסף שיכולה הייתי לשלם במלון אחר וליהנות הרבה יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה