פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה על הפיצוי שקיבלתי. נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ליאת גוזלן, כתבתי תלונה באתרכם לאחר ש"ביליתי" במלון מגיק סאנרייז קלאב אילת בתאריכים 26/06/11 - 29/06/11 . (רשמתם אותי במלון בטעות תחת השם ליאת גולדמן למיטב זכרוני). להזכירכם, הזמנו שלושה חדרים במלון, בני משפחתי ואני (הם תחת השם בלומברג). ראשית, צר לי לציין כי תלונתי אינה מופיעה באתרכם למרות שביקשתי לעשות זאת. בתלונתי פרטתי את הדברים שלא היו לשביעות רצוני: החדרים ה"משופצים" בהם אביזרי האמבט שבורים, המזגן לא עובד וכך גם המקררים, היחס המשפיל של אחד העובדים שגרם לבתי בת השמונה לבכות, השירות המזלזל של אנשי הצוות וההנהלה, קלקול הקיבה שקיבלתי יחד עם עוד מספר נשים ששהו באותה העת במלון ועוד, אני בטוחה שתלונתי נמצאת על שולחנכם(אין צורך בפירוט נוסף) ואני מוסיפה לתלונתי את החדרים שאינם נקיים ומלאים בנמלים ואת האוכל שלא הספיק לסועדים בחדר האוכל. שנית, עניין אותי מאוד לגלות שמשפחת בלומברג (בני משפחתי)התלוננו על אותם הדברים וקיבלו פיצוי של 50% בעוד שאני קיבלתי פיצוי של 20%. מדוע אתם עושים איפה ואיפה? על סמך מה אתם קובעים מהו הפיצוי אותו יקבל הלקוח שאינו מרוצה? לא די בכך גם הגבלתם אותנו לחזור למגיק סאנרייז קלאב מבלי לחשוב שאולי איננו רוצים לחזור לשם יותר. מיותר לציין כי הפיצוי איננו לשביעות רצוני במיוחד לאור העובדה שאני מורה ומקבלת את ההנחה הזו דרך הסתדרות המורים. בנוסף לכך אני יוצאת לחופשה משפחתית פעם בשנה מזה מספר שנים דרך רשת מלונות פתאל ואני מצפה שהחופשה תהיה מהנה, עונה על הציפיות ונותת מענה לסכום הכסף הלא מבוטל שאני משלמת. השנה זה לא היה כך והפיצוי שקיבלתי מאכזב עוד יותר. אולי השינוי הרע אינו רק במלון המדובר אלא ברשת פתאל כולה. כך לא מתייחסים ללקוחות קבועים. לסיום, חומר למחשבה: חברתי נפשה באחד מבתי המלון של החברה המתחרה (ישרוטל) הנופש לא היה לשביעות רצונה על דברים פחות חמורים מאלה שאני חוויתי במלונכם, והיא זכתה לפיצוי של חופשה נוספת ללא תשלום במלון אחר שבחרה מאותה רשת מלונות ואותה רמת מלון. אולי כדאי שתלמדו משהו על שימור לקוחות מהחברה המתחרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך הנוספת בנושא האירוח שלך ושל בני משפחתך במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה