פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ויחס לקויים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים .7.6.12-10.6 התארחתי עם משפחתי במלון מג''יק סאנרייז בקיבוץ אילות אילת . בכל מקום מצויין כי מדובר במלון 5 כוכבים אך לצערי התבדינו ולמלון זה מגיע דירוג נמוך הרבה יותר. החדרים שקיבלנו כללו שטיחים קרועים מגירות לא נסגרות כספת לא תקינה ודלת כניסה שצריך הרבה כח כדי לסוגרה וכן קירות עם רטיבות . לצערי לא התעקשנו מספיק כדי לעבור אולי למלון אחר והחלטנו שלמרות זאת נהנה בחופשתנו אך התקלות רק התעצמו. בארוחת ערב יום שישי הגענו עם ילדינו לחדר האוכל בשעה 20:00 ונאלצנו לעמוד בתור כל כך ארוך שלילדים לא נשארה סבלנות ורק בשעה 21:50 התפנה קצת מקום ונכנסנו לחדר האוכל , מיותר לציין שנהרסה לנו ארוחת ליל השבת. מנהלת תורנית טענה שיש להם תקלה וכולם הגיעו באותה השעה , חדר האוכל לא מספיק בגודלו לככמות אורחי המלון. תקלה זו חזרה על עצמה ביום שבת בבוקר כשהגענו לארוחת הבוקר בשעה 09:20 ונאלצנו להמתין בתור עד העה 10:00 עם תינוקות וילדים אפשר לתאר את ההרגשה אפילו באכסניה אין תור לאוכל ! בצהריים ובערב כבר לא הלכנו לחדר האוכל ונאלצנו לאכול בחוץ ולשלם למרות שאנחנו נמצאים במלון הכל כלול. אבל זה לא נגמר בכך ביום שבת בצהריים היינו עם הילדים בבריכה החיצונית שם עבד מציל שהתנהג בצורה מחפירה לאורחים כשהוא צועק על הורים ומזיז ילדים מהבריכה בכעס כשהוא מניף אותם באויר. ניגשתי לגקוזי החיצוני כשאני נכנסתי לתוכו ובני בן ה5 התיישב על שפת הגקוזי כשרגליו על המדרגה הראשונה ולא נכנס פנימה כעבור שתיים שלוש דקות הגיע אליי בכעס המציל והחל לצעוק עליי והצביע על בנות שישבו בגקוזי שלא קשורות אליי וצרח לעברן ואז הצביע על בני ואמרתי לו שהוא לא בתוך הגקוזי החל לצעוק והניף את בני באוויר מספר מטרים והוריד אותו מספר מטרים מהגקוזי על כך הוגשה תלונה במשטרה . ניגשתי למנהלת תורנית סיון שאמרה כי לא יודעת את פרטי המציל ותברר את העניין . כעבור 45 דקות לערך התקשרה אליי מהבריכה ואמרה שהמציל רוצה להתנצל ולא יכולה לתת לי את פרטיו. לציין כי בני נכנס לבכי וחרדות בעקבות התנהגות המציל. מלון ברמת 5 כוכבים בודק היטב את עובדיו גם השירות בחד האוכל לקוי תמיד חסר אוכל ושתיה ולוקח זמן רב להשלים ותשובות העובדים בגסות . במלון עובדים זרים רבים שבקושי דוברים את השפה.
משרד התיירות צריך לבדוק את דרוג המלון שנית בעזרת לקוח סמוי.

כולל בזבוז כסף מיותר סוג הנזק :
טיפול נאות בפנייתי כולל פיצוי נאות על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה