פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות מהטיפול בתלונה נושא התלונה:
קיסילביץ אריאל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות התלונה לגבי השהות במלון מג'יק סנרייז באילת קיבלנו ממנכ"ל מלון מג'יק סנרייז תשובה רק על שני סעיפים מתוך כל הסעיפים עליהם התלוננו ובנוסף ניסיון מצידו לפצות אותנו בכך ששלח לנו שהות של לילה משפחתי במלון. לא בחגים, לא בחופשים לא בעונת שיא. אז מתי כן??? כאשר הילדים לומדים. האם ללילה שווה לנסוע עד אילת עם 3 ילדים קטנים וזאת לאחר ששהינו במלון 4 ימים ושילמנו הרבה כסף לכך ובנוסף אב המשפחה לקח חופש במיוחד עבור נופש זה?
שלחנו את התלונה השנייה למנכ"ל ולמנהל הרשת , אך עדיין לא קיבלנו תשובה.
בבברכה
אריאל וגילה קיסילביץ

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
משפחת קיסילביץ שלום רב,

פנייתכם הועברה אליי באמצעות אתר תלונה. מכתבכם הראשון אליי הגיע עוד לפני שמכתבו של מנכ"ל המלון הגיע לידיכם, ומכאן תשובתי הקודמת. אשמח להתייחס גם לפנייתכם זו.
מכיוון שמנכ"ל המלון במכתבו התייחס לחלק מהטענות המועלות במכתבכם, אשמח להתייחס לנקודות הנוספות שלא זכו להתייחסות.

תכניות הבידור במלונות נתונות לשינויים הנובעים משיקולים שונים ומרצון להעניק בידור מהנה ואיכותי חלק גדול ככל האפשר מהאורחים השוהים במלון באותה עת. הדבר אף מצוין על תכניית הבידור המחולקת לאורחים עם הגעתם למלון. במידה ונגרמה לכם אכזבה כלשהי בעניין זה אני כמובן מתנצלת על כך.

נושא סגירת הדלתות למתחם בו שהיתם אינו תקין, והדבר הועלה לבירור מול מחלקת הבטחון במלון על מנת למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד. ממכתבכם עלתה התחושה כי אף אתם כמוני התרשמתם כי לא היה מדובר כאן בזדון או בשלשול אלא בחוסר מחשבה. עם זאת, אין בכך כדי להקל על תחושת אי הנוחות שנגרמה לכם ועל כך אנא קבלו את התנצלותי הכנה.

אקווה כי תמצאו שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיכם כאורחי המלון.


משפחת קיסילביץ', כידוע לכם סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".

צר לי אם בשהותכם זו לא הצלחנו לתת לכם תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותכם הבאה אצלנו אכן תחושו כך.



תגובה:
בהמשך לפנייתכם ומתוך רצון לשפר את תחושתכם אשמח להעניק לכם כחוויה מתקנת שהות בת שני לילות בשהייתכם הבאה עימנו במלון מג'יק סאנרייז קלאב.
ההזמנה הינה לזוג+3 בשני חדרי סיירה על בסיס הכל כלול. ההזמנה בתוקף עד לתאריך 30/4/2007.

מכתב המאפשר את מימוש ההטבה יישלח אליכם באמצעות הדואר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה