פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן פלא .שנמצא במלון אצל העובדים!!!ומסתובב כבר כחודש בינהם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלם רב.בני שהה אצלכם במלון כארבעה ימים עם חברתו ביום האחרון הוא שכח את הפלאפון שלו מסוג מירס כבר באותו היום יצרנו קשר עם המלון והם הבטיחו לנו שהם שולחים את הפלא בחזרה,כעבור יומים קיבלנו טלפון שנמצא פלא מסוג מירס נדהמנו שלא טיפלו כמו שהבטיחו לנו-שישלחו בחזרה!!ככה עבר שבוע ועוד יומים והגענו לשלושה שבעות!!!כמעט חודש אני משחקת פינג פונג עם האבטחה ועם בחורה נחמדה בשם מירי יונה שהראתה לי כמה היה מטפלת בענין ואף הביאה לי מספר שבו נשלח החבילה לדואר אך לדאובני החבילה לא הגיעה לדואר וזאת כולם יכולים לראות באתר הדואר שמקלידים את מספר החבילה רשום- לא נמצא מספר חבילה זו,אז ידידי היקרים איפה נעלם הפלא היקר הזה חדש ומחודש?מי "המציא" את מספר החבילה מי מעביר אותי מפקיד לפקיד בלי תובה מי מבטיח לי שיחזור אלי ולא חוזר?חבל מאוד הגענו לחודש מאז המקרה הלוואי ומכתב זה יגרום לכך שעוגמת הנפש שעברתי והטירטור שהעבירו אותי יפסק בזה המכתב .תודה רבה מראש לקוחה שרוצה להמשיך להתארח אצלכם..

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג שם ותפקיד:
קב"טר המלון טיפל בעניין באופן אישי לשביעות רצונם.
תגובה:
קב"טר המלון טיפל בעניין באופן אישי לשביעות רצונם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה