פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואי שביעות רצון מהשרות במלון . נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/07/2007הגעתי למלון גולדין טוליפ אילת , אני והילדים שלי , קיבלתי את החדרים 377-378 עם דלת מקשרת ביני לבין הילדים לפי הדרישה שלי .
נכנסנו לחדרים הילדים ישר החליפו בגדים וירדו לבריכה מפני שפעם ראשונה הם באילת ושמחים מאוד , אחר כך לטיילת , וחזרתי למלון בסביבות השעה 23:40 נכנסתי לחדר מרוב היה עומס חום כבד נסיתי להפעיל את המזגן אבל ללא תועלת
התקשרתי לקבלה בשעה 23:45 הודיעו לי לסגור את החלונות והדלתות טוב , וכך עשיתי והמזגן לא פעל . התקשרתי שוב לקבלה אמרו שיבואו לבדוק , עבר 15דקות ולא באו , התקשרתי הודיעו לי שיבואו , חכיתי עוד 15 דקות ולא באו התקשרתי פעם שלישית והודעתי להם שאיני יכול לשבת יותר בחדר הילדים ועליהם למצוא פתרון , בסוף בא אלי אדם ובדק את המזגן ובעצמו הודיע לקבלה שיש תקלה וצריך לתקן . אמר לי שיבואו בעוד כמה דקות , השעה אז 00:50 ואף אחד לא בא התקשרתי לקבלה אז נאמר לי כי אין מי שיתקן תישן הלילה בלי מזגן . שאלתי את איש הקבלה אם הוא מסוגל לישון בלי מזגן בחום שהיה , אמר לי לא לא יכול .
הציע לי לישון עם הילדים בחדר אמרתי לו באתי לנוח ולשכוב במנוחה ולא עם הילדים , בבית יש לי חדר שינה ולילדים כל אחד והמיטה שלו לכן יצאתי לנופש כדי להתרענן מעומס העבודה וגם להחליף אווירה כפעם ראשונה הילדים באילת מגיע להם להנות ולמטרה זו באנו למלון כדי להנות ולקבל את השירות הטוב ובשביל זה שילמתי . בשעה 01:35 הציע לי לעבור לחדר מס 341-342בתנאי שעלי לעזוב את החדרים בשעה 09:00 לא היתה לי ברירה ,ישר עליתי הערתי את הילדים משינתם והתחלתי להעביר את המזוודות לחדרים החדשים , למחרת היתי חייב להעיר אותם בשעה 07:00 כדי לעבור לחדרים שלנו שם התחילו לתקן את המזגן לא יכלו לשבת בחדר כי תקנו את החלונות והמזגן וזה נמשך עד שעה 10:00 את האמת הילדים ביקשו ממנו לחזור הביתה והתחילו לאמור באנו כדי לנוח ולא להיות סבלים , פעם לעבור לחדר זה ופעם לחדר זה .
בשני הימים הראשונים היה עוול לי ולילדים , עוגמת נפש , אי שביעות רצון . למרות שהיתה לי הזדמנות בבית מלון אחר אבל לא רציתי והעדפתי להיות עם עמיתי המורים , את ההרגשה שלי העברתי לאחראית גב' אושרת למחרת וגם כתבתי מכתב למנהלת המלון . על כן אני מבקש פיצוי לי ולילדי על מה שקרה .
בתאריך 17/08/2007 הגיע אלי מכתב מבית המלון ועיקרו שאני יכול להזמין אצלם נופש ויתנו לי 25% אחוז הנחה , זה לא מספק אותי ואינו פיצוי למה שעבר עליי ועל הילדים בשני הימים , לכן אני פונה אליכם כדי שארגיש שבאמת יש ערך לאדם ,
בכבוד רב,
אסמעיל חטיב

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
מר חטיב שלום רב,

ראשית הרשה לי לשוב ולהתנצל על כל אי נעימות שנגרמה לך במהלך שהותך במלון גולדן טוליפ קלאב אילת. באשר למחווה שהוצעה לך על ידי הגב' נעמי עמית, מנכ"ל מלון גולדן טוליפ קלאב אילת– אנו רואים בתגובותינו לפניות אורחים מחווה האמורה לתת לנו ולאורח הזדמנות לחוות את השירות במלון כפי שהוא צריך להיות לפי סטנדרט השירות הגבוה אותו אנו מציבים, ולא כפי שהיה במקרה של תקלה. הרשה לי להבטיחך כי מחשבה רבה מוקדשת לגודל המחווה ומהותה מתוך רצון לתת את מלוא השירות.

תגובה:
עם זאת, מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו, נשמח להעניק לך 25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים או לחילופין יום כיף לזוג, שלושה ילדים ותינוק. מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח לביתך באמצעות הדואר.

אני מקווה כי תבחר להגיע למלונותינו ולתת לנו את ההזדמנות להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה