|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
עמית ליאת |
שם/כינוי: |
יום שישי 30 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוות הברון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לרגל יום נישואין שלך הורי הזמנו לילה במלון חוות הברון בזכרון יעקוב, בשיחת טלפון מקדימה נאמר לנו כי המלון בעל ארבעה כוכבים, מדובר על סוויטה נעימה ויפה.
בפועל קיבלו הוריי חדר ישן עם רמת תחזוקה לקויה לא היה בחדר מגבות סבונים ורמת הנקיון היתה ירודה מאוד מיותר לציין שהשהות הלא נעימה גרמו לנו עוגמת נפש ואכזבה גדולה. לתדהמתנו שיצרנו קשר עם נציגת המלון (מירית) נאמר לנו "כי ידוע שהמלון מתפקד ברמה תחזוקה בינונית וכי המלון בעל שלושה כוכבים בלבד חשוב לנו להדגיש שמידע זה לא הועבר לנו בעת ההזמנה, והאירוח שניתן להוריי ללילה הנל כלל לא מצדיק את הסכום שנדרשנו לשלם 850 שח.
אני מרגשים מרומים ואף נעלבים עבור הורינו המבוגרים שחבו חויה כזו ביום מיוחד זה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|