פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר מס' 385 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שהינו במלון בין התאריכים 24-28/8.08 היגענו למלון במסגרת קבוצה של המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון.
למלו היגענו ב15:00 את החדר קיבלנו רק ב16:00.
מצב החדר היה מלוכלך מאוד:
*סימני שתן על המושב של האסלה
*בשטיח היה קיסם תקוע כך שאם לא היינו שמים לב היה יכול להיכנס לרגל של אחד מאיתנו (היה איתנו ילד בן 5)
כאשר היתקשרנו ל"שרות לאורח" המתנו כ45 דקות עד שהבנו שלא יעשה/נעשה כלום.
ירדתי לקבלה בקבלה ענתה לי פקידה עם מסטיק בפה שצריך לפנות לאחראית לשימור האורח....
רק לרחר שהאחראית עלתה לחדר העניין טופל.
חשוב לציין שבכל הזמן הזה לא היה ניתן ללכת לשירותים.
בהמשך לאחר ניקוי החדר לא פונה פח האשפה והיה צורך לבקש זאת באופ מיוחד.
בנושא אחר בין הקומות היה ליכלוך רב בחדר המדרגות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
מר אפלר שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך בו.

עודכנתי כי מנהלת קשרי אורחים, הגב' אושרת אלגד, עמדה עימך בקשר עם פנייתך אליה, התלוותה לחדרך, טפלה מיידית בהזמנת שירות ניקיון לחדר ואף שלחה לך תשורות שונות במגמה להנעים שהותך במלון.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברה פנייתך על כל הערותיה לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, אשמח להעניק לך 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, הגב' אושרת אלגד, בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת. מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות הדואר .

מר אפלר, אני מתנצלת שנית, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח המלון.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה