אתי בן נפתלי- מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
מר אפלר שלום רב,
אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.
צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך בו.
עודכנתי כי מנהלת קשרי אורחים, הגב' אושרת אלגד, עמדה עימך בקשר עם פנייתך אליה, התלוותה לחדרך, טפלה מיידית בהזמנת שירות ניקיון לחדר ואף שלחה לך תשורות שונות במגמה להנעים שהותך במלון.
אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברה פנייתך על כל הערותיה לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
|
תגובה: |
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, אשמח להעניק לך 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, הגב' אושרת אלגד, בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת. מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות הדואר .
מר אפלר, אני מתנצלת שנית, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח המלון.
|
פתרון: |
|
|