פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה של סיוט נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/6/06 התארחנו במלון קלאב גולדן טוליפ(לחגוג את יום הולדתי ) לאחר קבלת הפרטים והחדר נתחיל בזה שנאמר לנו שהמלון לא בדיוק הכל כלול לאחר קבלת המפתח לחדר חשכו עיניי כאשר כניסתנו לחדר מלוכלך ושטחים אם כתמים שחורים גדולים ובכלל לא חדר שהיינו אמורים לקבל בהזמנה ניגשתי למירב אשת יחסי הציבור במלון וקיבלתי מייד את הדברים שהיו אמורים להיות בחדר ובכל זאת נשארנו באותו חדר למרות שרצינו לעזוב למלון אחר אבל לא היה מקום במלונות לאחר מספר שעות דלת החדר לא נפתחה נאלצנו להמתין שעה בחוץ שיגעו לסדר את החדר אם תינוקת בת 3 חודשים בחום הכבד שהיה לאחר תיקון של אותו יום חזרה הבעיה שוב ושוב למחר במשך שלוש בפעמים ונאלצנו לאשאר מחוץ לחדר מספר שעות עד לתיקון בשבת בבקר לאחרארוחת הבקר בתאריך יום הולדתי 13/06/09 שוב חזרה הבעיה והפעם גם היינו מחוץ לחדר שעה לאחר שבעלי ניגש ראשון לקבלה ונשלצנו להמתין ניגשתי אני וצרחתי מי המנהל פו נגשה אלי שרון אחת המנהלות ולהפתעתה עדין לא הגיעו לתקן פתחה לנו את החדר לחר שכולי בכי ודמעות ואם תינוקת בת 3 חודשים בחוץ בחום הכבד למראה עיניה החדר היה ממש מזעזעה מניקיון השטיחים ובכלל הטחיה שאדיב מנהל יחסי הציבור יצור איתי קשר ביום א' 14/06/09 לקחה מימני את הפרטים הטלפון ממתינה לתשובה ופיצוי מהרשת ליפני טביעה משפטית
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי סוף שבוע חוזר פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותכם במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.

המתואר בפנייתך אודות ארגון החדר וניקיונו, אינו תואם את רמת השירות והאירוח הנהוגים במלונותינו ואני מצרה על כך. הערה הועברה לתשומת לב מנהלת המשק.

נא קבלי התנצלותנו הכנה על התקלה במנעול חדרכם ועל אי הנעימות שדבר זה הסב לכם.
שמחתי להתעדכן כי צוות המלון טיפל באירוע באופן מיידי.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.

תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מיטב השירות, אשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 30% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהל פניות אורחים, בשהותכם הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים וילד באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך).

גברת אלימלך, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו , אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השירות וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה