אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.
צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותכם במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לכם.
המתואר בפנייתך אודות ארגון החדר וניקיונו, אינו תואם את רמת השירות והאירוח הנהוגים במלונותינו ואני מצרה על כך. הערה הועברה לתשומת לב מנהלת המשק.
נא קבלי התנצלותנו הכנה על התקלה במנעול חדרכם ועל אי הנעימות שדבר זה הסב לכם.
שמחתי להתעדכן כי צוות המלון טיפל באירוע באופן מיידי.
אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.
|
תגובה: |
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מיטב השירות, אשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 30% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהל פניות אורחים, בשהותכם הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים וילד באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך).
גברת אלימלך, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו , אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השירות וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.
|
פתרון: |
|
|