פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה של סיוט בהמשך לתשובתך נושא התלונה:
אלימלך גלית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מבצע חירם 17 כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתשובתך 17/6/09 לתלונה שלי כנראה שלא מספיק מובן העוגמת נפש שנגרמה לי הטיפול במלון לא נעשה במיידי כמו שכתבת הצתרכנו להמתין שעתיים מחוץ לחדר כל פעם עד שהגיעו לסדר את הבעיה ורק לאחר שהגיעה ביום האחרון בחור לסדר חשוב להדגיש שזה היה יום ההולדת שלי וגם נאלצתי לשבת אם תינוקת בת 3 חודשים בחוץ בחום הכבד שהיה הפיצוי שכתב לי ממש לא ולא אנו מעוניים בהמשך הוגן תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
נא קבלי בשנית התנצלותנו הכנה על אי הנעימות שנגרמה לך ולבני משפחתך במהלך שהותכם במלון גולדן טוליפ קלאב אילת.

הריני להבטיחך כי פנייתך נבחנה במלוא תשומת הלב, לרבות בעניין גודל ומהות ההטבה שהוענקה.

תגובה:
מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו, ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, נבדקה פנייתך בשנית בהנהלת הרשת. לאחר בדיקה זו, נמצא כי הטיפול הינו הולם ונשמח אם תבחרי לממש אחת מההטבות שהוצעו.

גב' אלימלך, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה