פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי שנמשך כל החופשה נושא התלונה:
שביט בוימשטין נטלי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ

לפני מס ימים פניתי אליכם בעקבות רצף אירועים חריגים שחוויתי במלון שלכם,גולדן טוליפ פרויוילג' באילת-בין התאריכים 19-22/8.
משמעות התלונה הייתה להבין את חומרת הפגיעה שבעלי ואני חשנו,אם זה מהשירות הלקוי ועד הזלזול.
אותו סוף שבוע שהיה אמור להיות ירח דבש שלי שבחרתי במלון שלכם,הפך להיות סוף שבוע של אירועים שמביישים אתכם,
כאשר אני החלטתי לבחור במלון שלכם לסוף השבוע הזה ,לא תיארתי לעצמי שכך הוא ייסתיים,

אני מזכירה כי ביררתי כול פרט מה עליי לעשות,בסך הכול רציתי שהחדר יהיה ערוך לחתן כלה,
ולפי הנחיות שלכם ביצעתי הכול(מסירת הפרטים,שליחת הפקס מהרבנות
ומס טלפונים שביצעתי מולכם) .

בהגעה למלון פגשתי אחראי קבלה שמתנשא מעליי ומרים את קולו מול האנשים בקליטת אורחים למלון,בלי רצון לעזור או לבדוק אפילו במה מדובר,הרגשתי פשוט מושפלת.
בנוסף אחריי האירוע הלא נעים שהתנהל בדלפק, נציגה שלכם בקבלה שמזדהה כאחראית בשם עינת,מבינה את המקרה מתנצלת ומבטיחה לטפל אך גם זה לא קורה.

אני הגעתי לסוף שבוע הזה והרגשתי מולכם במשחקי חתול ועכבר ,על מה? על מלון ברמה כמו שלכם שנותן לנו במשך 4 ימים להיות עם מזגן שלא עובד בסוף שבוע של 47 מעלות בחוץ ,בלי לתת פתרון חלופי.
אלא רק הבטחות חוזרות ונשנות שזה יטופל אך שוב גם זה לא מטופל.

אם זה לא מספיק מנקה שלכם בשיא חוצפה אומרת לבעלי שיש לו רבע שעה לפנות את החדר אם לא היא מסיימת משמרת.

לאן הגענו בחוצפה?..האם המילה "שירות" וסבלנות לא נחשבת בעיני עובדי גולדן טוליפ פרויוילג'?לאן נעלם הכבוד?

בנושא חדר ה v.i.p ,
אנחנו לא ביקשנו לשנות סטטוס של חדר,אלא רק לערוך אותו
נציגה שלכם אמרה לי בטלפון שזה החדר שקיבלנו,
לפי הפקס שנשלח והנתונים על מסך המחשב שלה.
(עריכת חדר יכולה להתבצע בכול חדר במלון).



רצף האירועים שהתרחש במלון הזה גרם לי לרצות לעזוב כבר ביום השני של הנופש,אך לצערי בסוף השבוע הזה היה תפוסה מלאה מה שגרם לי להשאר בחוסר ברירה במלון.

אקווה כי תלונתי תיפול על אוזניים קשובות,
אבקש לקבל פיצוי הולם כי אני שלמתי הרבה כסף על הנופש הזה ולא קיבלתי את התמורה הדרושה .

אני מקווה שהפיצוי באמת יהיה הולם ולא הנחה של 20% כי הנופש שלי פשוט נהרס,נופש שאולי בשביל אחרים הוא רק נופש פה מדובר בסוף שבוע שהיה אמור להיות הירח דבש שלי.


אני לא מוכנה לעבור לסדר היום על עוגמת נפש שבעלי ואני עברנו בסוף השבוע הזה.

בציפיה לטיפול מהיר,
נטלי שביט
ראשון לציון
nti2210gmail.com

העתקים:

מנכ"ל החברה: דוד פתאל
מנכ"ל מלונות הרשת: גדי פריבר
סמנכ"ל שיווק ומכירות: ענת סטריק - דהאן
מנהלת תקשורת שיווקית: שרי רכס
יחסי ציבור ודוברות: שלמור תקשורת בע"מ
מנהלת פניות אורחים: אתי בן נפתלי
מנהל מכירות אזור אילת וטבריה: אסף בן דב
נציגות תלונות הציבור(אמון הציבור):גלית אבישי
עיתון "ידיעות אחרונות"
עוגמת נפש סוג הנזק :
פצויי של סוף שבוע או לחלופין לתת זיכוי על הנופש פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
שלום רב,
פניה זו זהה לפניה מס' 53695 מ 26/8/10.
תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך כבר ביום 6 בספטמבר 2010.
המכתב נשלח לכתובת שפורטה במכתבך להנהלת רשת פתאל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה