פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש במלון מרדיאן בים המלח בתאריכים 21 ו22 לנובמבר 2013 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21 לנובמבר יצאנו לנופש לסוף שבוע במלון מרדיאן ים המלח שילמנו ממיטב כספנו וציפנו להנות כמו תמיד ברשת שלכם והאכזבה היתה קשה קיבלנו חדר עם קירות מלוכלכים שטיח עם כתמים שרותים לא נקיים האמבטיה מלאה בחלודה הינו בהלם ביקשנו להחליף את החדר קיבלנו חדר אחר שהיה די דומה רק עם קירות מלוכלכים פחות החלטנו שננסה להנות עם מה שיש אבל לא הצלחנו השרות בחדר האוכל היה גרוע אשתי מעדה על רצפה רטובה למזלה לא נפגעה קשה הערנו על זה למלצרים שלא עשו כלום לנקות את הרצפה .כל מה שביקשנו מהצוות הגיע אחרי זמן ארוך צלחות האוכל במזנון שהתרוקנו מולאו אחרי זמן ארוך בארוחת הבוקר לקפה חיכנו 15 דקות ולחביתה עמדנו בתור 20 דקות רק אדם אחד בשני המקרים נתן שרות לכל חדר האוכל ביום שבת קיבלנו קפה קר בגלל שהמים לא הספיקו להתחמם. גם בספא היה בלאגן תמיד לא היו מגבות נקיות הבריכות הפנימיות של מי מלח היו מלכלכות עם ניירות ולא ראינו שום איש צוות שבדק את הנקיון או ניקה הבריכה בקיצור חיכנו רק לצאת שבת לעזוב את המקום הבנתי מקבלה שרשת פתאל לא ממשיכה להחזיק את המלון בסוף שנה אבל אותי לא מענין המלון אני מגיעה לרשת פתאל וממנה תמיד קיבלתי שרות טוב ובשביל זה שילמתי . לתשובתכם אודה
כספי סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה מהנהלת הרשת נשלח לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה