פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול באורחי המלון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 12-14 באוקטובר התארחנו במלון מרדיאן ים המלח,
הזמנו את הנופש כשבוע לפני ונאמר לנו כי נוכל לעשות check in משעה 15:00 .
כשהגענו למלון בשעה 15:00 ראינו בלובי כ100 איש על ילדיהם יושבים עצבניים ומחכים לחדרים.
לאחר שחיכינו בתור לקבלה כחצי שעה נאמר לנו כי נצטרך לחכות עד לקבלת החדר. כששאלנו עד מתי לא החזירו לנו
תשובה ורק אמרו שהם מצטערים. חיכינו עם המזוודות עוד שעה וכששאלנו מדוע זה מתעכב שוב אמרו לנו להתאזר בסבלנות.
את החדר קיבלנו רק בשעה 17:30 . אף אחד לא הסביר לנו מדוע זה קרה. אף אחד לא פיצה אותנו.
אנחנו היינו עצבניים ביותר, והתחלנו את הנופש ברגל שמאל.
אנחנו לא יוצאים הרבה לנופש וכשאנחנו יוצאים אנחנו לא רוצים שיטרטרו אותנו כך. שילמנו הרבה כסף על מנת להיות במלון זה.
לא מקובל שנחכה כמו פליטים כשעתיים וחצי לחדר במלון. אם דבר זה היה קורה רק לנו אז ניחא, אבל זה שזה קרה לכל המשפחות מראה על חוסר מוכנות
של המלון ועל זלזול במי שמתארח בו.
בהמשך הנופש ניכר כי המלון לא היה ערוך לקבלת האורחים: חדרי האוכל היו מפוצצים, בבריכות לא היה מקום לשבת והמעליות לא שרתו טוב את המתארחים ולא היו ממוזגות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עגמת הנפש. פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה