גליה רינג, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
למרות שמר אנונים לא נתן לנו את האפשרות לבדוק את פרטי שהייתו באופן מעמיק מכיוון שבחר להישאר בעילום שם ואף לא נתן לנו פרטים באשר למועדהשהייה,
אשמח להגיב לנתונים אליהם אכן ניתן להתייחס, מתוך כבוד לפנייתו כאורח שהביע את התרשמותו.
|
תגובה: |
במלון מרידיאן ים המלח, כמו באזור ים המלח כולו, שתיית מי ברז היא אסורה בתכלית האיסור, מכיוון שמדובר במים מליחים המשמשים לרחצה בלבד.
לפיכך כל מי השתייה המסופקים במלון הם מים המגיעים באספקה מיוחדת,
ומכאן גם הצורך למלא קולרים ומיכלי מי שתייה באמצעות צינורות.
הערתו של מר אנונים באשר לאופן מילוי המיכל הועברה לטיפול מנהל האחזקה במלון.
המלון מספק מיכלי מי שתייה בכל קומות המלון כמו גם בשטחים ציבוריים,
כולל חוף הים, הבריכה, הספא ובריכות הגופרית, ומים אלו אכן אינם מים מינרליים אלא מי שתייה איכותיים, שכאמור, מסופקים במיוחד למלון לצורך זה.
במלון מרידיאן ים המלח אנו גובים 8 ש"ח עבור בקבוק מים מינרליים קטן
ו-12ש"ח עבור בקבוק מים מינרליים גדול.
אני כמובן מתנצלת מעומק הלב על כל אי נעימות שנגרמה למר אנונים ומקווה כי יבחר לשוב ולהתארח במלונותינו בעתיד. |
פתרון: |
|
|