פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות במידע שנמסר ורמת שרות נמוכה.d נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ינואר 2008 התכוונתי לצאת לנופש בים המלח, שמטרת הנופש הייתה מנוחה וביקור בספא. לאחר עיון בתמונות באתר האינטרנט של מלון מרידיאן ים המלח, הזמנתי חופשת ספא במלון, דרך חברת הנסיעות טיק טק.
ביום שני בערב הגעתי למלון וקיבלתי את החדר כמתוכנן. ביום המחרת, כשהגעתי לספא בשעות הבוקר, התברר לי כי הספא בשיפוצים. ברכת ים המלח הנה מחוץ למתחם הספא ועל מנת להגיע אליה עלי לעבור תחת כיפת השמים. יש לציין כי בימים אלה שררה סופה וירד גשם באופן מאוד אינטנסיבי. בנוסף לכך, ברכת הגופרית וברכת הג'קוזי לא פעלו. מאחר ומטרת שהותי הייתה ביקור בספא, ביקשתי לבטל את ההזמנה בגין הלילה השני במלון. לשם כך הפנו אותי למנהלת שרות הלקוחות (סיסי), כאשר בשיחתי עימה היא מסרה שניתן לבטל את ההזמנה ואת המסמך בגין ביטול ההזמנה והזיכוי הכספי בגין הלילה השני היא תמסור לנו בחדרה. אולם עד שאיתרתי את מקום מושבה היא הלכה לישיבה וסירבה לדבר איתי או עם אחד מעובדי המלון בענייני. מכאן התנהלות המלון הייתה מביישת גם אכסניית נוער, כאשר אנשי השרות טוענים שאין בסמכותם לבטל את ההזמנה, והמנהלים כולם בישבה ואינם מוכנים לדבר איתי. לאחר המתנה של כשעתיים ולאור חוסר התייחסות והתקדמות בטיפול עזבתי את המלון ועברתי למלון אחר, כאשר השארתי את מספר הטלפון שלי וכתובת מגורי. לאחר כשעה , בשיחה טלפונית עם סיסי, היא התחייבה לשלוח בדואר את המסמך בגין ביטול ההזמנה והזיכוי הכספי בגין הלילה השני, מסמך שעד היום לא הגיע. יש לציין כי לאחר עזיבתי את המלון, נאלצתי לנדוד בין בתי מלון על מנת למצוא מלון חלופי, במחיר מופקע ללילה נוסף.
וגם עוגמת נפש, זמן "נופש" שהפך לזמן "מבוזבז". סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה