פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה שנהרסה נושא התלונה:
דבוש אתי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בעלי ואני הזמנו נופש במלון מרידיאן ים המלח בין התאריכים 22-25/6, כ"כ חיכנו לנפוש זה ואכן היומים הראשונים של הנופש היו כמצופה , חדרים מצויינים, אוכל טוב ושירות אדיב. ביום השלישי של הנופש חזרנו בעלי ואני מהים אך לצערנו לא יכולנו להתקלח ולרדת לאכול משום שלא היו מים במלון (שמועות במלון אמרו כי צינור המים התפוצץ), לצערי מרגע זה ואילך הנופש שכל כך נהנו נהרס בן רגע ורק לקראת שש בערב חזרו המים ואנו הפסדנו יום שלם , התגרדנו ללא הרף (מהמלח שנותר על גופנו) , לא יוכלנו לטייל ולא לרדת לבריכה (שכן אחרי בריכה נהוג להתקלח...), כל פניותי לעובדי המלון לא עזרו, להבנתי בחלק מהחדרים כן היו מים, מדוע לא העבירו אותנו לחדר אחר? ובאם הייתה תפוסה מלאה מדוע לא העבירו אותנו למלון אחר? את הפיתרונות אינני צריכה אני למצוא. על כן אבקש פיצוי הולם ולקבל נופש בן 2 לילותו זאת לנוכח העובדה כי הפסדנו יום שלם. אודה לטיפולכם המיידי, שרה כהן
כספי סוג הנזק :
נופש בן 2 לילות פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת ק שם ותפקיד:
אנו מודים לך על כי בחרת להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להביא לתשומת לבנו את הדברים אשר לא היו לשביעות רצונך המלאה.
צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון מרידיאן ים המלח ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך. בבדיקת פנייתך עם המלון, עודכנתי כי אכן הייתה הפסקת מים למשך פרק זמן קצר ביותר. אני מצרה על אי הנוחות שנגרמה לך
עקב כך.
אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו, כפי שגם הובטח במכתב המלון, הערותייך יטופלו במלוא תשומת הלב.
גב' כהן, אני מתנצלת שנית ומודה לך על הערותייך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.


תגובה:
שמחתי להתעדכן כי סגן מנהלת קשרי אורחים במלון, מר יובל המר, היה קשוב לפנייתך עוד במהלך שהותך במלון, ועל מנת להנעים שהייתך, בחר לשלוח לחדרך תשורות. בנוסף, כפי שפורט במכתב המלון שנשלח אלייך בתאריך 27 ביוני 2008, בחר המלון להזמינך לארוחות צהריים בשהייתך הבאה במלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה