פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח וטיפול לקוי בתלונה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי נופש במלון מרדיאן ים המלח הובטח לי ארוחת ערב הכוללת בחלקה מזון ו הפרדה מהדרין לצערי אין דובים ואין יער . לא נמצא מזון מהדרין לאחר דיונים ובקשות הולכות וחוזרות (לצערי שלנו)הואילו בטובם לתת לנו מזון מהדרין. לילה ראשון הארוחה הייתה דלה וללא מנת בשר. ובנוסף הובטח לנו שעת הפרדה ושעה זו מקבילה לשעת תפילה .כך שקבלנו חדר ללא כל הטבה למרות ששולם על מלון עם כל ההטבות
כספי סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון וכי המלון לא ענה על ציפיותייך.

במלון מרידיאן ים המלח כמו בכלל רשת מלונות פתאל, אנו מארחים באהבה מגוון רחב של אורחים, תוך הקפדה לאפשר לכולם ליהנות מרמת אירוח נאותה. המזון המוגש בחדרי האוכל הינה מזון בעל כשרות באישור רשויות הדת האזוריות. ארוחות גלאט מחייבות הזמנה מוקדמת והינן בתשלום.

שמחתי להתעדכן כי למרות שלא הזמנת ארוחות גלאט, צוות המלון נערך וספק לכם ארוחות גלאט ללא תוספת תשלום, להנעמת שהייתכם במלון.

המלון מציע שעות הפרדה לשירותי הספא. הערותייך לגבי חפיפה בשעות אלו עם שעות תפילה הועברו לבדיקת הנהלת המלון ומשגיח הכשרות.

תגובה:
במלונות הרשת נערכים מעת לעת מחזורי אירוח המותאמים לאוכלוסיה הדתית, נמליץ בפניך לבחון אפשרות השתלבות במחזורי נופש אלה.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו.

גב' אורן,נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה