פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפקוד המצילים במלון מרידיאן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
זו הפעם השלישית בה אנו מתארחים במלון מרידיאן ים המלח, ובכל פעם אנו נהנים מחדש הן מהיחס האדיב והחם, הן מהאוכל הטרי והטעים והן ממגוון האטרקציות שהמלון מציע.

למרות האמור לעיל עליי לציין כי שבתי הביתה טרודה ונסערת.
ביום ראשון, 26.7.09, ביומי הראשון במלון, שהיתי עם בני משפחתי בבריכה העליונה. בזמן מסויים ביתי בת ה- 6 מעדה, נפלה למים וזעקה לעזרה, שכן היא היתה ללא מצופים ואיננה יודעת לשחות. אני, כאם, למרות היותי לידה נותרתי מבועתת באותו הרגע. אחותי לקחה פיקוד ומשתה אותה מהמים. לאחר מספר רגעים התעשתתי וניסיתי להבין איך הכל קרה, ומדוע המצילים לא עשו דבר בעניין, שהרי אני, כאם, למרות היותי לידה לא ממש הבנתי מה קורה באותו הרגע, ואף נותרתי קפואה. מרחוק ראיתי אותם משוחחים ביניהם כאילו לא אירע דבר, אך שתקתי.
למחרת, יום שני, 27.7.09, שהיתי באותה הבריכה (בריכה עליונה) ובה היו שוב אותם שני המצילים. בשעה 16:30 ילדה נוספת החלה לטבוע, והאם משתה אותה מן המים לאחר מספר שניות. אנשים נוספים מלבדי אשר ראו המקרה קראו למצילים, ביקשו מהם להפסיק השיחה עם הנופשות הצעירות והסבו תשומת ליבם של המצילים כי ילדה כמעט טבעה, ושלפחות ידרשו בשלומה. המצילים, אשר היו עסוקים בעניין חשוב (השיחה עם נופשות צעירות), הביטו הצידה וענו: "לשם מה אמא שלה נמצאת?"
האורחים הנרגזים ואנוכי החלנו לבוא בטענות למצילים, אך אחד מהם אף הגדיל ואמר: "על ילד מתחת לגיל 9 אני אפילו לא מסתכל, ואם הוא יטבע החוק מכסה אותי!!! בשביל זה ההורים שלו נמצאים פה!"
למחרת ביקשתי ממציל משופם (שאגב, היה אחד מהמצילים הנ"ל) לדעת את שמו של המציל אשר נתן התשובה הנ"ל, אך הוא ענה לי: "אני לא יודע איך קוראים לו". הרי אני יודעת כי המצילים מכירים האחד את השני, ובתור אורחת במלון זה העליב אותי עוד יותר.

בנוסף ברצוני לציין כי בכניסה לבריכה, בשלט בו מופיע "חובת המתרחץ" לא מצויין דבר על אי הצלת ילדים מתחת לגיל 9.

התפקוד הלקוי והתגובות קוממו אותי, ובעקבות האמור לעיל אני דורשת, בין היתר, תשובות לשאלות הבאות:
1. האם חייו של ילד מתחת לגיל 9 חשובים פחות משיחה קולחת עם נופשות צעירות?
2. האם יתכן שהנופשים אשר שילמו ממיטב כספם יקבלו תשובות מעין אלה ושירות שכזה (במחשבה שנייה - חוסר שירות שכזה)?
3. האם יתכן שמציל יבהיר לכולם כי החוק מכסה אותו, וכי "על ילד מתחת לגיל 9 אני לא מסתכל בכלל" (ציטוט שלו)?
4. האם יתכן שאדרוש לדעת בשמו של עובד מסויים ולא אקבל תשובה?
5. האם יתכן שמנהל הבריכה לא ימצא בחדרו ולא נדע את שמו?
6. האם יתכן שלא יעשה דבר עד אשר, חלילה, תגיע שעת מבחן ויקופחו חיי אדם?
7. האם יתכן שאדם שלובש חולצה עליה כתוב "מציל" ינהג ויגיב כנופש מן המניין/כאילו אין זה תפקידו?
8. האם יתכן שאנו, כנופשים זו הפעם השלישית, נשוב בהרגשה שכזו הביתה?

אני מאוד מאוכזבת ומוטרדת, שכן מדובר בחיי אדם... ובמקרה הנוכחי - בדבר היקר לנו ביותר - ילדינו!!! בשעת מבחן אמיתית המצילים אינם עושים עבודתם ואני יכולתי תוך מספר רגעים לאבד את ביתי, חלילה, בשל חוסר ערנות והתייחסות מצידם, ובמידה והתייחסו - תשובותיהם השפילו וגרמו לי להרגשה נוראית!!!

מצפה לתשובתכם העניינית וטיפולכם המהיר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת תפקוד המצילים בסתר והסקת המסקנות, והן פיצוי כספי עקב עגמת הנפש הן מחוסר תפקודם ברגעים בהם ביתי זעקה לעזרה והן בשל התשובות המשפילות!!! פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להביא לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

הצטערתי מאוד לקרוא על האירוע המצער בבריכת השחייה במלון. נא קבלי את התנצלותנו הכנה על התנהגות מצילי הבריכה שאינה תואמת את רמת השירות והאירוח הנהוגה במלונותינו.
התלונה הועברה לטיפול מיידי של מנהל החברה המספקת שרותי הצלה במלון תוך הבהרה שאנו רואים זאת בחומרה רבה.

עודכנתי כי מנהל חברת שרותי ההצלה, מר הררי, שוחח עימך, הביע התנצלותו על האירוע ועדכנך כי הנושא טופל משמעתית, במלוא חומרת הדין.

תגובה:
מתוך רצון להעניק את מיטב השירות ועל מנת לשפר הרגשתכם, נשמח להעניק לכם בחירה בין ההטבות הבאות: 20% הנחה וטיפול VIP בשהותכם הבאה במלון מרידיאן ים המלח או לחילופין, יום כיף לזוג מבוגרים ושני ילדים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים.(מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך)
גב' אלראט, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה