פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ואי מתן פתרון לבעייתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי אלין והגעתי בתאריך 19/8/2010 לחופשה עם חברותיי במלונכם, היננו עובדות חברת דואר ישראל והגענו למלון במסגרת הסכם שנחתם עם מלונכם. הגענו למלון לאחר ציפייה והתרגשות לחופשה חלומית כי הרי ידוע שפתאל מארחים באהבה וזו החופשה הכי טובה, לפחות זה מה שמושמע בסינגל שלכם. הגענו למלון ביום חמישי בשעות הצהריים, קיבלנו מפתח לחדר ועלינו מרוצות להתארגן מהר כדי להספיק ולהנות מהאטרקציות שהאזור מציע. בערב חזרנו לחדר וברצוני לציין כי יום זה היה אחד הימים החמים בשנה, והמזגן כנראה נתן את אותותיו עקב עומס החום הרב ולא הצליח לבצע את פעילותו כנדרש, התקשרנו לקבלה וביקשנו שישלחו לנו איש שרות שיבדוק את המזגן. ברצוני לציין שהשעה הייתה קרוב לעשר בלילה, נשלח איש אחזקה וטען שתיקן את המזגן ושייקח לו כעשר דקות עד שיקרר כמו שצריך והלך לדרכו, הודנו לו והמשכנו בהתארגנות לקראת שינה, לאחר כחצי השעה המזגן לא קירר כמו שהובטח לנו ושוב התקשרנו לקבלה בדרישה שהמזגן לא עובד ושיימצא פתרון כי החום בחדר היה בלתי נתפס וגם לצאת החוצה ולנשום אוויר צח לא היה ניתן עקב מזג האוויר השרבי, נאמר לנו בקבלה שישלחו שוב את הטכנאי לאחר המתנה מרוטת עצבים עקב החום ושהטכנאי לא הגיע , שוב התקשרנו לקבלה ואמרו לנו שהטכנאי אמר שזו מידת הקרור המקסימלית ושלא ניתן לעשות כלום, דרשתי שישלח שוב הטכנאי ולאחר שניסה לתקן את המזגן דרך המחשב, כך נאמר לי הגיע הטכנאי ופתח את המזגן שוב ואמר שלא ניתן לעשות כלום, ביקשתי חדר חלופי ובחור בקבלה בשם אחמד אמר שיבדוק. לאחר כחצי שעה של דין ודברים הוחלף לנו החדר השעה הייתה כבר אחרי חצות ונאלצנו לארוז את חפצנו ולעבור לחדר אחר. חשבנו שכאן תמו ייסורינו אבל מתברר שזו רק ההתחלה. הועברנו לחדר אחר פרקנו שוב מזוודות והתארגנו לקראת שינה, אך הפלא ופלא המזגן שוב לא עובד עקב עייפות של כל היום מנסיעה מהצפון לכיוון ים המלח נשארנו עם המזגן המדשדש והחלטנו בבוקר לטפל בזה. למחרת פנינו שוב לקבלה והובטח לנו שהמזגן יטופל בשעות הצהריים כשהעניין לא טופל ביקשנו לדבר אם אחד המנהלים ובחורה נחמדה בקבלה בשם חנה אמרה שבגלל שהשבת כבר בפתח יש מנהל תורן ושמו אביתר והוא יתן מענה לצורכינו, רק שהוא לא היה בקבלה והיינו צריכים להמתין לו מעל לשעה. לאחר שהגיע דיברתי איתו והסברתי לו את השתלשלות הארועים ושעברנו חדר וגם בחדר החלופי המזגן לא עובד והוא אמר שישלח מומחה למזגנים שיבדוק ביסודיות את המזגן ועל פיו יקום ויפול דבר. המתנו שעה ארוכה בחדר הלא ממוזג ובמזג אוויר שרבי מאוד בחוץ להגעת המומחה למזגנים , הגיע הבחור די נחמד עים המון רצון לעזור ולשפר את איכות חיינו בחדר, אך לאחר בדיקה קצרה קבע שהמזגן לא תקין. התקשר לאבייתר ואמר לו שהמזגן לא תקין ואין אפשרות לשהות בחדר ללא מזגן והפלא ופלא שוב מעבירים אותנו חדר, מכיוון שהשעה הייתה כבר מאוחרת והיינו עייפות ורצוצות עקב החום הכבד, אבייתר מנהל תורן קבלה אמר לנו לארוז את הדברים ושיגיע איש ביטחון לחדר וייתן לנו כרטיס לחדר החלופי וגם ייקח את המזוודות כי שעת לילה מאוחרת. לאחר כשעה של המתנה בחדר כשלא הגיע האיש המיוחל שייגאל אותנו מיסורינו ויעביר אותנו לחדר שבסך הכל ביקשנו שיהיה ממוזג ירדתי לקבלה עקב אי מענה לטלפון, וביקשתי מאביתר את המפתח לחדר החלופי ואת האיש שהבטיח שיעביר לנו את המזוודות, הוא אמר לי להמתין בסבלנות, אבל ברצוני לציין שאחרי יומיים שאני שוהה במלון בתנאים לא תנאים נגמרה לי הסבלנות וביקשתי שזה ייעשה עכשיו כי אנחנו גולשים שוב לשעות הערב המאוחרות ויש לנו עוד להתארגן בחדר החדש ושוב לפרוק את המזוודות הוא אמר שזה לא יעשה עכשיו אלא מתי שיהיה לו את האיש המתאים לכך ואני שסבלנותי פקעה כבר ביקשתי לקבל את מירב כספי בעבור הנופש שהפך לסיוט חם ארוך ומתמשך והוא ענה לי במילים האלה ואני מצטטת:"את יכולה לעזוב מבחינתי את המלון עכשיו לא תקבלי שום החזר כספי". ואני שואלת האם כך מתייחסים לאורחים שמתארחים ושתלונתם באה ממקום של מצוקה פנימית אמיתית עליתי לחדרי פגועה ובוכיה על היחס המשפיל שקיבלתי ושהחופשה שייחלתי לה התפוגגה ונעלמה לה עקב אטימות של האנשים שהיו אמורים לדאוג לי לחופשה חלומית. ברצוני לציין שאחת החברות ששהו איתי בחדר היא דתיה ולא יכולנו ליסוע בגלל שהיה יום שישי , לאחר כחצי שעה התקשר אבייתר לחדר ואמר שמצא לנו שוב חדר חלופי ויבואו להביא לנו את המפתח, באה מאבטחת עם מפתח לחדר חלופי , לאחר שהעברנו את הדברים בעצמנו והגענו לחדר, פותחים את הדלת המזגן כן עובד אבל רק חבל שהוא מאוכלס באורחים אחרים, זה כבר היה השיא ולא ידענו את נפשנו מרוב צער, ולאחר המתנה ובדיקה של איש ההבטחה מול הקבלה איך החדר לא מופיע כמאוכלס הועברנו לחדר אחר שהמזגן כן עובד ופשוט לא פרקנו את המזוודות מחשש לתקלה נוספת ונרדמנו עייפות אבל בכלל לא מרוצות. למחרת בצאת השבת החלטנו שאנו עוזבות את המלון למרות ששהותינו הייתה אמורה להיות עד יום ראשון .החלטנו לעזוב את הסיוט שעברנו ולצאת לדרכנו מאוכזבות מושפלות ובעיקר לא מרוצות . אבקשכם לטפל בפנייתי זו במלוא כובד הראש, אינני מחפשת שום טובות הנאה, שילמתי במיטב כספי על חופשה אשר לא התממשה ולכן אבקש חופשה אחרת למען חוויה מתקנת . אני מתארחת קבוע ברשת מלונות פתאל ואני רואה מקרה זה ככשל נקודתי שמקווה שימצא פתרון שיהלום את שני הצדדים וכולם יצאו מרוצים. בתודה מראש אלין
עלבון סוג הנזק :
פיצוי בגין החופשה שנהרסה פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולחברותייך על בחירתכן להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך.
שנה טובה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה