פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מסופ"ש של הצעת נישואין במרידיאן נושא התלונה:
מלכה אליהו שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ד.נ עין בוקק ים המלח 89680 כתובת:
מרידיאן ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר הזמנתי דרך מרכז ההזמנות את ההזמנה שאלתי האם יש הגבלות מיוחדות לגבי סוף השבוע שברצוני להזמין, הנציגה ציינה שההגבלה היחידה היא שהטרקלין בקומה ה-16 סגור. שאלתי אם יש הגבלה במזון או בפעילויות לפני הפסח והיא אמרה שהכל כרגיל.

הגענו אל מלון מרידיאן בתאריך 15/4 בזמן לקבלת החדרים. מרגע ההגעה לחדר הבחנו בריח של ביוב שהיה קיים במסדרון ובכניסה לחדר. הקבלה היתה עמוסה ולא חזרו אלינו (מהרגלנו אנו לא מתלוננים ונודניקים)

ירדנו אל הבריכה שהיתה מפוצצת בהמון אדם משום שחלק גדול מהבריכה היה סגור ורק חלק קטן היה פנוי לאורחים. מה שלא נאמר לנו כמובן.

כאשר ירדנו אל חדר האוכל, הופתענו לגלות שהמלון כבר הוכשר לפסח והוגש לנו מזון שגם ללא קשר לחג הפסח היה בתת רמה שללא תתואר. נאלצנו לאכול את כל הארוחות במסעדות מחוץ למלון. האוכל היה ברמה נמוכה מאוד, העובדים היו חצופים וחסרי סבלנות כאשר ביקשתי לקחת קפה נמס לחדר, אחד העובדים נזף בי וביקש שאחזיר את השקית למקומה.

חשבנו לנסות להזמין ארוחת בוקר לחדר אחרי שהתלוננו אצל אחראי המסעדה, התבקשנו לשלם 70 שקלים (?) מדוע? מה קרה לתשלום הבסיסי לשירות חדרים מדוע אנו צריכים לשלם שוב עבור ארוחה ששילמנו בעבורה רק כי ביקשנו שירות בסיסי של בית המלון.

באופן כללי השירות היה מתחת לכל ביקורת המלון נראה שמנוהל ע"י חובבנים ויתרה מכך העובדים נראים עייפים או פשוט אדישים ללקוחות. מתקני המלון כככלל היו רעועים לא מצאנו בחדר האוכל (שניסנו פעם אחת) שולחן אחד יציב והחדר באופן כללי נראה שהורכב מפריטים מכל גלגולי המלון מה שהיה חסר טעם לחלוטין.

זאת ועוד ומה שהיה אמור להיות סופ"ש נעים, הפך לסופ"ש טעון עצבים מה שגם את הצעת הנישואין כבר עשיתי בביתי שבוע לאחר מכן.

החוצפה הגדולה מכל היא שבקבלה ביקשנו להתלונן, אך הם בטוענה לקחו את מספר הטלפון וביקשו שיחזור אלינו מישהו מהמלון. עד היום לא היתה שיחת טלפון אחת.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבת זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה