פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות במלון ים המלח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני ואשתי הגענו לסוף שבוע 08/03/2012-10/03/2012 למלון (יום נישואים) והזמנו חדר "מצדה " .
מרגע שהגענו היו לנו מס' תקלות מרגיזות ומטרידות בכל נושא השרות של המלון .
1. כאשר קיבלנו את החדר היה מיטת תינוק בחדר (וכמובן שלא היה לי צורך ) דיברתי עם הקבלה והם שלחו מישהו לאחר שעה לקחת את המיטה ,כאשר האיש שרות הגיע הוא לא דפק בדלת ונכנס ישירות לחדר ואני ואשתי היינו ללא בגדים .
2. כאשר קיבלנו את החדר לא היה מים,חלב,שוקולד , כמובן ששוב התקשרנו לקבלה ואמרו לנו שזה בחלוקה וקיבלנו את הדברים רק לקראת הערב .
3. בארוחת ערב המזגן לא עבד והיה חם מאוד וממש בלתי נסבל לאכול בצורה כזאת .
4. בנוסף בארוחת ערב שאלתי את המלצר האם יש משהו חריף והוא אמר לי שיש סחוג' והוא כבר מביא לי מהחדר אוכל השני ,לצערי זה לקח 3/4 שעה עד שהם הביאו וכבר סיימתי לאכול .
5. ביום למחרת בארוחת בוקר כמובן ששוב המזגן לא עבד בחדר אוכל .
6. כאשר חזרנו מהספא בשעה 13:00 לחדר ראינו שהחדר עדיין לא סודר !לבסוף נאלצתי להתפשר והלכתי להחליף רק את המגבות .
7. כמובן שהגעתי לחדר בצהריים עדיין לא קיבלתי את הבקבוק מים שמגיע לי ודיברתי עם הקבלה ובהתחלה הם טענו שלא מגיע לי ולאחר שהתעקשתי הם אמרו לי שוב שזה בחלוקה וכמובן שעד לשעה 16:30 זה לא הגיע . ירדתי לקבלה לדבר עם האחראי ונאמר לי שהוא עסוק ויחזור אלי לנייד .
8. בשעה 17:00 חזר אלי בחור בשם אלכס והציג את עצמו כאחראי משמרת ,אני סיפרתי לו את כל השתלשלות האירועים והוא חזר ואמר שאני צודק ושזה לא בסדר והוא יכול לפצות אותי בארוחת צהריים ,הסברתי לו שאין לי מה לעשות עם ארוחת הצהריים מכוון שארוחת הבוקר מסתיימת בשעה 12:00 .
אלכס אמר לי שהוא שולח לי במיידי חלב לחדר , אבל מניסיון של היומיים האלו אז החלב לא הגיע לחדר. ובשעה 19:30 כאשר ירדתי לחדר אוכל עברתי בקבלה שוב וחיפשתי את אלכס והתברר לי שהוא סיים את המשמרת ואף אחד לא יודע
מהחלב שלי ושוב אני הייתי צריך להתחיל את התהליך וההסברים שלי מהתחלה .

אני הגעתי למלון לאחר שקיבלתי המלצות מאוד טובות במיוחד על כל נושא השרות ולצערי התאכזבתי מאוד וההרגשה שכל הזמן אני צריך לרוץ ולדרוש את מה שמגיע לי בתור אורח של המלון .
לא חושב שאני אמליץ על השרות של המלון לאחר סוף שבוע מעייף שעברתי אצלכם .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה